Het grote PSV nieuws topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Oei, defensieve problemen bij PSV. Bruma is er waarschijnlijk niet bij in de CL. Verder moet Arias brommen en is Willems ook nog niet terug op het trainingsveld.
Brenet - Mirin - Moreno - Poulsen lijkt mij een redelijke verdediging hoor met 3 afwezigen. Als er nu nog eentje wegvalt, dan wordt het wel een probleem.
 

gevegt

Well-known member
Helaas blijkt Willems er weldegelijk nog minimaal zes weken uit te liggen. Dat wordt dus niks meer tot de winterstop.
 

Pascallovic

Well-known member
Enig voordeel is dat ze hem niet geforceerd hoeven terug te laten komen. Inclusief winterstop heb je het dubbele van het aantal weken dat nodig zou zijn voor herstel. Wel balen voor Willems die vorig seizoen gewoon een top jaar had en wellicht had willen cashen in de zomer of de winter.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat is dan toch wel een heel lang verhaal aan het worden. Ik sluit niet uit dat dit jullie het kampioenschap gaat kosten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is natuurlijk een behoorlijk gemis. Toch lijkt Brenet zich wel te ontwikkelen. Een nuttige selectiespeler die je er de komende jaren prima bij kan houden.
 

JMD

Well-known member
Lestienne is weer gestopt met trainen bij PSV, de gezondheid van zijn vader gaat snel achteruit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lestienne is weer gestopt met trainen bij PSV, de gezondheid van zijn vader gaat snel achteruit.

Wtf, dat gun je toch echt niemand. Een ex-collega en leeftijdsgenoot verloor binnen twee jaar zijn moeder en vader, dat vond ik zelf wel extreem genoeg.
 

gevegt

Well-known member
Lestienne is weer gestopt met trainen bij PSV, de gezondheid van zijn vader gaat snel achteruit.

Ik las het ook. Die jongen heeft het echt slecht.
Toch heb ik een kanttekening. Overal lees ik dat PSV hem overal mee helpt, dat is natuurlijk goed, maar ik hoop wel dat ze er voor zorgen dat hij niet helemaal wegzakt in zijn vorige fouten.
 

Batigoal

Well-known member
Pff, wat verschrikkelijk voor hem. Hopelijk krijgt hij alle mogelijke steun en wordt hij niet teveel aan zijn lot overgelaten de komende tijd.
 

JMD

Well-known member
Wtf, dat gun je toch echt niemand. Een ex-collega en leeftijdsgenoot verloor binnen twee jaar zijn moeder en vader, dat vond ik zelf wel extreem genoeg.

Vader had al kanker als ik het goed begreep, is alleen slechter geworden de laatste week...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daarom je ouders koesteren. Het is toch de basis waar je altijd en onvoorwaardelijk op terug kan vallen wat er ook mag gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Pff zo heb je 2 ouders en zo op eens sta je 'alleen'.

Verschrikkelijk.

Zeker.

Sprak van de week een oud-collega. Een collega van hem (dus ook een oud-collega van mij) verloor binnen 2 dagen zijn vader en moeder. Goed die waren dan al op leeftijd (in de 80), maar mankeerden niks ernstigs (op wat ouderdomskwaaltjes na). De ene overlijdt onverwachts, dus gaan de begrafenis regelen, overlijdt 2 dagen later zijn moeder ook... Ongelooflijk.

Zoals Max inderdaad zegt: ouders koesteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan