Het grote kalkoen en oliebollen topic

Jef400

Well-known member
Ik heb dit jaar voor het eerst op tweede kerstdag gewerkt en het is mij prima bevallen eerlijk gezegd. Vrolijke sfeer op het werk, passagiers die best vrolijk waren. Zolang ik geen familiaire verplichtingen heb ga ik altijd minimaal een kerstdag werken denk ik zo.
 

Mario

Well-known member
Werken rond de kerst is heerlijk. Alle collega's hebben verlof, en er is amper wat te doen. Volgende week is iedereen terug, dan ben ik lekker met verlof.
 

Batigoal

Well-known member
Normaal gesproken werk ik tussen kerst en oud&nieuw, inderdaad een lekker rustig kantoor en radio op. Maar na de coronajaren met minder vakantie en veel thuiswerken/flexwerken heb ik nog steeds zoveel uren verlof over dat ik deze en volgende week vrij ben en dat bevalt me uitstekend.
 

Jef400

Well-known member
Dit is een bericht voor de voorstanders van het vuurwerkverbod:

Al het vuurwerk afgestoken voor morgenavond 18u is illegaal. Dezelfde situatie dus die je zou hebben als vuurwerk ook met oud-en-nieuw illegaal zou zijn. Daarnaast mag vuurwerk pas sinds deze week in Nederland aan worden geschaft. Daar komt bij dat de meeste slachtoffers en overlast plaats vindt in de tijd dat het al illegaal is. Zullen we de discussie alsjeblieft zuiver houden en het illegaal maken van wat al illegaal is vermijden? Dank daarvoor!
 

Mario

Well-known member
Iedereen de beste wensen voor 2023, en dat we met z'n allen het kampioenschap van PSV mogen vieren 👍

En uiteraard ook de KNVB Beker en de Europa League.
 
Bovenaan