Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb dit jaar voor het eerst op tweede kerstdag gewerkt en het is mij prima bevallen eerlijk gezegd. Vrolijke sfeer op het werk, passagiers die best vrolijk waren. Zolang ik geen familiaire verplichtingen heb ga ik altijd minimaal een kerstdag werken denk ik zo.
Werken rond de kerst is heerlijk. Alle collega's hebben verlof, en er is amper wat te doen. Volgende week is iedereen terug, dan ben ik lekker met verlof.
Normaal gesproken werk ik tussen kerst en oud&nieuw, inderdaad een lekker rustig kantoor en radio op. Maar na de coronajaren met minder vakantie en veel thuiswerken/flexwerken heb ik nog steeds zoveel uren verlof over dat ik deze en volgende week vrij ben en dat bevalt me uitstekend.
Dit is een bericht voor de voorstanders van het vuurwerkverbod:
Al het vuurwerk afgestoken voor morgenavond 18u is illegaal. Dezelfde situatie dus die je zou hebben als vuurwerk ook met oud-en-nieuw illegaal zou zijn. Daarnaast mag vuurwerk pas sinds deze week in Nederland aan worden geschaft. Daar komt bij dat de meeste slachtoffers en overlast plaats vindt in de tijd dat het al illegaal is. Zullen we de discussie alsjeblieft zuiver houden en het illegaal maken van wat al illegaal is vermijden? Dank daarvoor!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.