De Wolf
Well-known member
Nog niet geïntegreerd op dit forum.Je ligt weer dronken in de Seine?
@Groene Scout:
Veel geluk met je nieuwe tuktuk 👍
Dan maar gong hey fat choi
Nog niet geïntegreerd op dit forum.Je ligt weer dronken in de Seine?
@Groene Scout:
Veel geluk met je nieuwe tuktuk 👍
Xīnnián kuàilèDan maar gong hey fat choi
Heb je zin in koala?Xīnnián kuàilè
Lekker 👍Heb je zin in koala?
Hahaha, ik heb hem nog maar 3 weken staan. Ben normaal wel wat eerder. Maar het is inmiddels wel een grote kerstshow geworden binnen en buiten huis.Iemand buiten @SC Heerenveen al de kerstboom staan?
Sinds gistermiddagIemand buiten @SC Heerenveen al de kerstboom staan?
Ik ga hem vandaag uit m'n berging halen. Dan zal hij vanavond of morgen misschien wel staanIemand buiten @SC Heerenveen al de kerstboom staan?
Veel te vroeg! Ik moet helaas hem half januari al opruimen, aangezien ze dan starten met de vloerverwarming. Maar de rest blijft nog wel even hangen.Gistermiddag neergezet. Begin januari weer het huis uit.
Vraag mij af of je dat überhaupt opruimt.Veel te vroeg! Ik moet helaas hem half januari al opruimen, aangezien ze dan starten met de vloerverwarming. Maar de rest blijft nog wel even hangen.
Moet ik voortaan kaasplankjes leveren met kerstverlichting?Veel te vroeg! Ik moet helaas hem half januari al opruimen, aangezien ze dan starten met de vloerverwarming. Maar de rest blijft nog wel even hangen.
JaaaaaMoet ik voortaan kaasplankjes leveren met kerstverlichting?
Ja hoor, maar normaal gesproken staat hij ook bijna 4 maanden.Vraag mij af of je dat überhaupt opruimt.