Het grote kalkoen en oliebollen topic

Abubakari

Well-known member
Als het aan jou ligt met een racistische ezel aan het bewind toch? Nee, daar zal Nederland van opknappen.
 

SanMark.

Well-known member
Als het aan jou ligt met een racistische ezel aan het bewind toch? Nee, daar zal Nederland van opknappen.

Of we het nu zo goed doen.

VVD al meer dan 10 jaar aan de macht en nu met de verkiezingen in zicht willen ze het migratie probleem opeens gaan aanpakken.
 

SanMark.

Well-known member
Het kan altijd slechter, bijvoorbeeld met iemand aan de macht die met klanleden en erkend fascisten gaat dineren om ideetjes over minderwaardige rassen uit te wisselen.

Dat moet dan altijd nog maar blijken. Het land word nu ook verkwanseld aan de eu en al die gelukszoekers.
 

Abubakari

Well-known member
Een racist en fascist aan het bewind zal altijd slechter zijn, neem aan dat zelfs een Archie Bunker als jij dat zal beamen.
 

SanMark.

Well-known member
Een racist en fascist aan het bewind zal altijd slechter zijn, neem aan dat zelfs een Archie Bunker als jij dat zal beamen.

Mij verwijten dat ik ga schelden en met benamingen kom, en zelf ben je niet anders.

Geen krokodillen tranen gaan huilen he, als ik je weer een wat anders noem.
 

SanMark.

Well-known member
Wilders en Baudet vinden niet dat mensen dood moeten , Wilders word al 15 jaar o.i.d. beveiligd omdat hij anders al lang gedood was.

Links maakt meer slachtoffers dan rechts, maar dat mag allemaal volgens de moraal van Abu.
 

Mario

Well-known member
In januari hadden we nog niet kunnen bedenken dat 2020 een heel vreemd jaar zou worden, dat kerst dit jaar voor veel mensen anders zal zijn dan normaal.

Maar uiteindelijk zijn we dan toch weer bij de laatste weken van dit jaar uitgekomen. Tijd om dit topic weer van zolder te halen.
 

gevegt

Well-known member
Nou, de eerste ramp kondigt zich al aan: Guido Weijers gaat weer een oudejaarsconference doen.
 

Mario

Well-known member
Fijne Feestdagen iedereen, ook al zal het voor velen anders zijn dan normaal. Ook voor de DVK leden die kerst elders moeten doorbrengen.
 
Bovenaan