Het grote kalkoen en oliebollen topic

Abubakari

Well-known member
Moe, als in veel minder energie dan anders. Geen reuk en de smaak werkt ook nog niet helemaal. Soms nog wat hoofdpijn. De nasleep is heftiger dan de corona an sich was wat mij betreft, in eerste instantie was ik alleen wat verkouden.

De jonge garde hier is inmiddels weer volledig hersteld.
 

zwammy

Well-known member
Herkenbaar!!

Voor mij ook werken nu met kerst en samen met de patiënten de kerst doorbrengen!!

Iedereen hier ook fijne dagen natuurlijk!!

Ja, in de TBS deze dagen, ze maken er iets leuks van proberen ze maar je merkt dat vooral het kinderen missen erg zwaar is in deze dagen. Goed, wat extra aandacht doet ze wel goed merk ik.

Succes Abu, het word beter.
 

erka

Well-known member
Zo, halverwege met de Kerst. Ik heb er echt steeds meer een schurfthekel aan. Van mij mag het opgeheven worden.
 

Mario

Well-known member
Ik snap dat klagen ook niet zo. Je kan ook wat anders gaan doen, het is vandaag immers zaterdag.
 

SanMark.

Well-known member
Prima eerste kerstdag gehad met mijn moeder en schoonouders. Die kwamen rond 14.00 en samen gezellig gourmet en die gingen rond 19.00 uur weg , kinderen rond 20.00 op bed en daarna lekker nog een paar uur op de bank gelegen en ondermeer Die Hard gekeken.

Vandaag alleen met het gezin de restantjes op gourmetten , en dan morgen met de gehele schoonfamilie (circa 9 of 10 volwassenen plus 7 kinderen) buiten bij mijn schoonouders buiten een drankje doen bij 1 of 2 vuurkorven , ik zorg voor een stoofvlees maaltijd en dat doen we dan vanaf 14.00 tot een uur of 5.

Kinderen zijn tussen de 5 en 12 dus die kunnen dan mooi binnen zitten.
 
Bovenaan