Wakker dier als graadmeter nemen, valt me mee dat er geen dodelijke bacterieen inzitten en we aan het gras moeten
En straks gewoon voor de derde keer de link droppen.
En straks gewoon voor de derde keer de link droppen.
Als er voor de 3e keer wordt gepost dat is niets mis is met die gourmetschotels doe ik 't gewoon ook voor de 3e keer hoor.
Ik heb gewoon een pas van de Hanos. Heb je tenminste echt goed vlees.
Vanavond bevestiging gekregen dat er door een afzegging we 1e kerstdag alsnog terecht kunnen bij een toprestaurant in Nijmegen .
Ik ben blij.
Met de hele familie?
Wij eten de eerste kerstdag zoals altijd chinees en 2e kerstdag bij een ander restaurant.
Je hebt ze toch wel zelf uitgekozen?Ja dag, met zijn 6'en is goed zat.
Zolang je niet zelf het vee naar het slachthuis brengt, maakt het geen reet uit waar je het koopt. Komt bij dat het smaakverschil niet bestaat.Kan iemand mij uitleggen waar het vlees van de Hanos, Makro en Sligro enerzijds en het vlees van de supermarkt anderzijds tegenwoordig vandaan komt?
Ik heb vroeger een paar jaar rondgelopen in slachthuizen en of het nou Amsterdam, Haarlem, Lelystad of Nieuwekerk a/d ijssel was, het ging allemaal naar de eerder genoemde bedrijven.
Wel bij de chinees, we hebben ook iets anders geprobeerd maar dat werd het niet.Is dit een geintje of geven jullie niks om de kerst?
Wel bij de chinees, we hebben ook iets anders geprobeerd maar dat werd het niet.
En wij zijn volgens mij ook de enigste reden dat hij open is .
Met 24 man dat zit te vreten en te zuipen geen wonder.hahaha.
Haha, ze zitten er wel met 24 man natuurlijk.hahaha.
Die laatste zin, hahaha