Het grote kalkoen en oliebollen topic

Mario

Well-known member
Sterkte, Mario!


Dank je. Het is niet levensbedreigend, maar afgelopen jaar ben ik vaak op en neer geweest naar het ziekenhuis. Hij heeft nu een luchtwegen infectie. Zeker op zijn leeftijd moet je daarmee toch voorzichtig zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dank je. Het is niet levensbedreigend, maar afgelopen jaar ben ik vaak op en neer geweest naar het ziekenhuis. Hij heeft nu een luchtwegen infectie. Zeker op zijn leeftijd moet je daarmee toch voorzichtig zijn.

Kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt om steeds naar het ziekenhuis te moeten. Hoop dat je vader snel herstelt!
 

gevegt

Well-known member
De goulash moet nog een uurtje of twee stoven, dan heb ik voor morgen weer een perfecte stoofschotel gemaakt.:duim:
 

leo1949

Well-known member
Hier zijn alle voorbereidingen klaar zodat we morgen in de aanval kunnen.
Hele fijne kerstdagen iedereen.
En voorzichtig met de kaarsjes. :duim:

 

Mario

Well-known member
Kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt om steeds naar het ziekenhuis te moeten. Hoop dat je vader snel herstelt!

Mijn vader is inmiddels uit het ziekenhuis en herstellende, hij heeft in ieder geval kerst met ons kunnen vieren.

Op naar de volgende events van deze week ...
 

inhethoekje

Active member
Naar Amsterdam geweest met onze Amerikaanse vrienden, nu weet ik dat die stad is vergeven van de toeristen maar het Centrum is me van een troosteloosheid, of je moet houden van 600 souvenir winkels die allerlei rotzooi verkopen (ik kan die kutmutsen met Amsterdam erop en die debiele koorden langs het oor niet meer zien, als toerist ben je wel erg makkelijk te herkennen), daarbij kom je om de 20 meter een troosteloos restaurant tegen waar portiers je naar binnen willen praten met een menu wat je je hond nog niet eens durft voor te schotelen.
Om maar te zwijgen van alle coffeeshops.

Gelukkig heb je rond de PC Hooftstraat wel restaurants die aan onze eisen voldeden.

Het Rijksmuseum was geweldig, dat is echt zeer de moeite waard geweest, alleen jammer dat ook hier weer honderden backpackers een selfie staan te maken bij I Love.........
(En natuurlijk foto's maken van de schilderijen ipv er rustig naar te kijken en te genieten van de werkelijk schitterende schilderkunst)



Maar goed, Amsterdam kan van de lijst, Rotterdam en Haarlem nog te gaan.
 

inhethoekje

Active member
Je moet inderdaad buiten het centrum zijn in Amsterdam.

Weet ik, maar als je uit de VS komt wil je toch beginnen in het Centrum.

Ze vonden Amsterdam leuk, vooral de rondvaart in het donker met verlichte kunstobjecten langs de route.
Ze kennen onze architectuur niet in hun land dus elk pakhuis wat ze zagen vonden ''impressive'', de Herengracht is ook wel erg mooi moet ik zeggen met die panden daar.

Heb ze wel uitgelegd dat Rotterdam qua vernieuwende architectuur 5 niveaus hoger staat.:)
 

Jozsef

New member
Ga in Rotterdam sowieso even naar de Veerhaven en pak de watertaxi naar de overkant. Hotel New York, alleen de foto's en historie daar zal ze al bekoren.
Daarvandaan loop je (via de Hoerenloper) in een stief kwartiertje Katendrecht door naar de SS Rotterdam. Pak daar een uitgebreide lunch. Succes gegarandeerd.
 

inhethoekje

Active member
Ga in Rotterdam sowieso even naar de Veerhaven en pak de watertaxi naar de overkant. Hotel New York, alleen de foto's en historie daar zal ze al bekoren.
Daarvandaan loop je (via de Hoerenloper) in een stief kwartiertje Katendrecht door naar de SS Rotterdam. Pak daar een uitgebreide lunch. Succes gegarandeerd.

Heb je soms meegelezen met mijn planning? :)

Straks even naar Utrecht, een van mijn favoriete steden,waren we verleden week al geweest maar op de een of andere manier sprak Utrecht ze erg aan, (ik schat dat ze 200 foto's hebben gemaakt van de Dom) dus we gaan een paar uurtjes shoppen en oliebollen halen.
 

inhethoekje

Active member
We zijn trouwens ook in Maastricht geweest, vonden ze erg mooi maar de Kerstmarkt daar mag geen naam hebben, wat een afgang.

Duitsland (Oberhousen en Augsburg ) stond ook op de planning,maar Amerikanen en terrorisme, dan worden ze opeens wat huiverig.

2 broers werden verdacht van het beramen van een aanslag in Oberhausen, ik kan jullie verzekeren dat zonder discussie Duitsland werd geschrapt van hun lijst.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Dat ding in Maastricht is volgens mij ook niet echt bedoeld als kerstmarkt. Misschien als kermis maar wellicht dat Jef400 daar meer over kan vertellen.
 
Bovenaan