Klopt, voor ons maar een Amerikaan lacht om onze Europese afstanden.Augsburg? Dat ligt een aardig eind uit de richting.
en Haarlem nog te gaan.
(en inmiddels ook gewoon Amsterdam-Buiten qua bewoners)
Een kenner... Haarlem is erg mooi. Een beetje Amsterdam-in-het-klein met die paar grachtjes... (en inmiddels ook gewoon Amsterdam-Buiten qua bewoners)
:duim:
Mijn god, Den Haag. Daar heb ik echt helemaal niks mee. Madurodam met de kleine Kip was wel aardig en je hebt er nog wel een leuke straat met hoeren maar wat moet je daar nou zoeken verder?
Hollands Spoor, dan houdt het bij ook wel een beetje op,maar om daar de hele dag nou rond te hangen.
Ben overigens ook wel een beetje klaar met dat hysterische gedoe als ze Starbucks zien, het is niet te zuipen en je betaald je scheel aan dat bocht.
Als je 's morgens zelf een goeie pot zet, zullen het verschil toch wel proeven?
Je kunt ze het Internationaal Gerechtshof laten zien. Misschien dat ze je er dan nog even fijntjes op wijzen dat de VS een wet heeft aangenomen dat ze Nederland mogen binnenvallen als er ooit een Amerikaan voor het bankje moet komen.
Den Haag boeit mij ook heel weinig. Volgens mij is de kerstmarkt ook geen echte idd. Als ge een echte gastheer bent rijde morgen uiteraard gelijk door naar Antwerpen of Brugge. Als ze dan toch schoonheid moeten zien kunnen ze gelijk de beste bekijken.
Alle Amerikanen zijn cultuurbarbaren en hebben geen enkel besef smaak.Ze flikkeren in mijn heerlijke koffie 4 suikerklontjes,een halve fles koffiemelk en de bus met slagroom gaat welig in de rondte aan de ontbijttafel om het af te ronden.
Neen, Amerikanen en koffie, kansloze zaak.
( ze vragen nog net geen dekseltje om het warm te houden)
Brussel Kende net zo goed naar Luik of Charleroi gaan
Alle Amerikanen zijn cultuurbarbaren en hebben geen enkel besef smaak.
Laat ze gewoon Nijmegen zien en zeg dat het Den Haag is.
Dat zal ze leren!
Schiphol ligt praktisch al de hele maand in de mist, dus een verstandige keuze.