Het grote HSC'21 nieuwstopic

de waan

Well-known member
Ik woon 70 kilometer verderop, dus probeer me al een jaar of 15 terug te trekken, maar dan zit je toch maar weer De Groene Scout te retweeten. Helaas voelt kennelijk niemand zich verantwoordelijk om dit eens goed op te pakken.
 

Fregge

Well-known member
1 manier om echt tot een vervanger over te stappen is door te zeggen dat je er helemaal mee stopt ;)
 

de waan

Well-known member
Ja, maar het is dus zo goed geregeld dat ik niet eens weet tegen wie ik dat zou moeten zeggen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Helemaal eens Waan, zit in bestuur en jeugdbestuur een flinke onderbezetting waardoor PR blijkbaar zelden op de agenda staat. Verder inderdaad weinig mensen die zich geroepen voelen om eens een nieuwtje aan te leveren of gewoon het nieuws te plaatsen.
Van de laatste 10 berichten op de site is denk het meeste van mijn hand afkomstig zijn; zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.
Ik mis van de laatste tijd bijv. nog:
- de 2e groep van 10 spelers die ook al verlengd hebben bij het 1e
- de 2 nieuwe spelers van buitenaf die erbij komen
- stukje over de jeugdselectietrainers voor het nieuwe seizoen (ook al 2 maand bekend)
- een keer een woordje van...… (vul maar in)
- geselecteerde spelers door BVO's.
 

Fregge

Well-known member
PR zelden op de agenda. Ken ik. 4 jaar terug is bij ons degene gestopt die er over ging. Nog steeds geen vervanging. Gaat ook naar de achtergrond nu ivm 'corona' terwijl ik dat een kulreden vind persoonlijk.
 

de Kok

Member
Komt bij meerdere clubs voor. Vrijwilligers wordt steeds groter probleem. een kleinere functie lukt vaak wel maar een intensievere job die tijd vergt is vaak bij velen het probleem.
 

Unregistere

Well-known member
Ik woon 70 kilometer verderop, dus probeer me al een jaar of 15 terug te trekken, maar dan zit je toch maar weer De Groene Scout te retweeten. Helaas voelt kennelijk niemand zich verantwoordelijk om dit eens goed op te pakken.

Begrijpelijk hoor. En zeker als je op zo'n afstand woont, kan ik me goed voorstellen dat je niet eventjes heen en weer scheurt voor een foto. Wel zonde dat er niemand is die hierin kan of wil ondersteunen natuurlijk.

Maar goed, je hebt dan iemand nodig die het leuk vindt om te doen en er tijd voor vrij wil maken. Dat is tegenwoordig niet meer zo heel eenvoudig, zoals @de Kok terecht stelt.
 

de waan

Well-known member
Maar wel goed dat het nu (nota bene) hier ter sprake komt, want ik ga het toch maar eens aankaarten.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb het vandaag ook aangekaart bij een bestuurslid die aanwezig was. En dat was opvallend makkelijk vandaag want het voltallige bestuur was vandaag op het sportpark. Dat is ook al even geleden.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb het vandaag ook aangekaart bij een bestuurslid die aanwezig was. En dat was opvallend makkelijk vandaag want het voltallige bestuur was vandaag op het sportpark. Dat is ook al even geleden.

En nu is bepaald dat jij vanaf heden de foto's van de verlengers en nieuwkomers maakt?
 

De Groene Scout

Well-known member
Verwacht dat er geen extra keeper bij komt. Hadden er nu 4 voor 2 teams en vanuit de JO19 komt er ook nog 1 door. Moet voldoende zijn, anders krijg je toch altijd minimaal 1 keeper die ontevreden is.

Komt er dus toch nog 1 bij en wel Bob Peterman van NEO. De 26 jarige doelman uit Borne keepte 2 seizoenen geleden nog een jaartje voor Quick'20, maar vertrok weer naar NEO mdat Quick'20 de overstap maakte naar zaterdag.
Met Lankheet, Quirs, Rietman, Koens en Peterman dus 5 prestatiekeepers voor 2 elftallen. Ik denk dat er dan nog zeker 1 vertrekt.

Komt waarschijnlijk ook nog een ervaren kracht bij voor op het middenveld. Ik noem nog even geen namen. Daarna zal het wel even stop liggen qua aankopen.
 

Unregistere

Well-known member
En er zijn vacatures in de begeleidingsstaf van (Jong) HSC '21 zag ik. Niets voor jou? Kan je wel alle wedstrijden zien.

Al heb je het al aardig druk natuurlijk.
 
Bovenaan