De Groene Scout
Well-known member
Gerucht ging al een tijdje rond en is nu ook bekend gemaakt; Jordy van Ek verlaat HSC'21 aan het eind van dit seizoen en gaat naar de Bon Boys.
Toch apart. Normaal zit je als je 27 bent op je top.
Speler nummer 14 is bekend; dit keer wel ??ntje van buitenaf: Burak Babuloglu-Uguz
De 24 jarige verdedigende middenvelder / rechtsback komt over van Barbaros (3e klasse)
Begin van dit seizoen liep hij nog stage bij Achilles'29 maar zag vervolgens zelf af van een overstap. Het vele trainen met bijbehorende minimale loontje kon hij niet combineren met werk en studie.
Ik weet niet of het nog familie is van de broertjes Uguz
Zou die Wouter Lankheet is voor Losser kunnen zijn ? Of overspeel ik dan mijn hand ?
Zeker wel, maar je bent te laat; hij heeft al een nieuwe club. Hij heeft voor Longa'30 gekozen.
Keven Spanjaard is inmiddels ook al voorzien; hij gaat naar Sportlust Glanerbrug.
Netjes dat HSC '21 al zo'n eind op weg is met de nieuwe selectie. Gaat doorgaans wel vrij snel bij jullie, heb ik het idee. Wordt er weinig aan spelers getrokken door clubs met meer middelen? Of ontlopen de vergoedingen elkaar in de regio niet meer zo veel, waardoor spelers sneller kiezen voor de club waar ze het naar hun zin hebben?
Er wordt niet meer zoveel betaald in de regio en HSC'21 is uit sportief oogpunt nog altijd de meest interessante optie in de regio. Daarnaast hebben we geen spelers die interessant zijn voor een Tweede Divisionist.