Het grote HSC'21 nieuwstopic

de waan

Well-known member
Lijkt me geen overbodige luxe inderdaad. De enige twee vertrekkers die regelmatig spelen zijn middenvelders.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het tweede heeft zojuist de uitwedstrijd bij Quick'20 met 2-3 gewonnen en heeft inmiddels een gat van ongeveer 15 punten op de achtervolgers.
Nog een weekje of 4 en er kan weer gefeest worden.
Goed om te zien dat de talenten uit de A1 (Schrijver en Katier) beide gewoon de hele wedstrijd meepakten op dit niveau. Die zitten er aan te komen hoor.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hoofdveld is inmiddels vervangen.Topprestatie geleverd in 10 dagen tijd.
Ligt een spiksplinternieuw kunstgrasmatje. De 1e selectie heeft vanavond voor het eerst getraind op het veld. Vrijdag is de keuring en dan zaterdag 18.30 uur de eerste wedstrijd tegen HBS.
 

De Groene Scout

Well-known member
Met Wessel Witbreuk van plaatsgenoot Bon Boys maakt HSC'21 de selectie voor komend seizoen rond.
Jonge aanvallende middenvelder/ vleugelspeler.
Ik vind het wel mooi dat er ook weer eens een jongen van de Bon Boys de stap naar HSC'21 maakt ondanks dat Bon Boys prestatief gezien steeds beter wordt.
Voor een speler van 19 is het gewoon een fraaie uitdaging om te kijken of hij het 2/3 klasses hoger ook aan kan. Lukt het niet, dan ga je toch na 2 seizoenen weer terug.
Gewoon proberen, zo denk ik dat enkele ex-HSC'ers die nu bij de Bon Boys spelen hem het ook verteld hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Weer slecht nieuws voor een speler uit de selectie:

HSC'21-aanvaller Annouar Fawzi is vrijdagmorgen getroffen door een herseninfarct. Het negentienjarige talent verblijft momenteel in het ziekenhuis, waar hij nader wordt onderzocht.
Volgens de club uit Haaksbergen is het vooralsnog niet bekend hoe lang het verblijf van Fawzi in het ziekenhuis zal duren. Fawzi maakt sinds dit seizoen onderdeel uit van de hoofdmacht van HSC'21 en speelde afgelopen donderdag nog mee met het tweede elftal tegen De Zweef.

Donderdagavond nog zeer gedreven zien spelen bij het 2e van HSC'21.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, mooi moment. Een dag nadat FC Twente uit de eredivisie is gedegradeerd sluit Pure Energie een sponsorcontract af met HSC'21.
Bij Twente gaan ze dus wat minder doen en daardoor is er weer wat extra ruimte in de amateurwereld. :duim:
 

de waan

Well-known member
Haha, mooi moment. Een dag nadat FC Twente uit de eredivisie is gedegradeerd sluit Pure Energie een sponsorcontract af met HSC'21.
Bij Twente gaan ze dus wat minder doen en daardoor is er weer wat extra ruimte in de amateurwereld. :duim:

Of het lag gewoon al een poosje bij mij in het bakje "nog op de site te plaatsen". :)
 

de waan

Well-known member
Maar goed, alle sponsoren en fans die op zoek zijn naar een fijne club waar niet gerotzooid wordt zijn uiteraard van harte welkom. :duim:
 

De Groene Scout

Well-known member
De handhaving heeft ervoor gezorgd dat er toch nog een extra spits bijkomt.
HSC'21 was al enige tijd bezig met 3 mogelijke versterkingen in de voorhoede. 2 regionale spitsen kozen er uiteindelijk toch voor om bij hun oude / huidige club te blijven.
De 3e komt nu dus wel. Het is M?t? Szolga; hij kwam als 15-jarig talent en jeugdinternational vanuit Hongarije naar jeugd FC Twente, was even bij Go Ahead en keerde daarna terug. Woont weer in de regio en heeft de ambitie weer op niveau aan te haken. Inmiddels is hij 24 jaar.
 

Unregistere

Well-known member
En ik zag dat ze toch nog een plekje open houden voor Cenk Uguz. Is er serieus uitzicht op een rentree voor hem?
 

Unregistere

Well-known member
Okee, helder. Dat leek mij op basis van jullie eerdere berichten ook, maar ik dacht even dat er misschien toch nog iets mogelijk was.
 

de waan

Well-known member
Ons 2e lijkt op weg naar een potje tegen Koninklijke HFC of Gemert. 3-1 voor tegen HHC met nog een paar minuutjes op de klok.
 
Bovenaan