Lijkt me geen overbodige luxe inderdaad. De enige twee vertrekkers die regelmatig spelen zijn middenvelders.
Snel gegaan inderdaad. Zijn er al foto's?
En wat voor infill is er gebruikt?
HSC'21-aanvaller Annouar Fawzi is vrijdagmorgen getroffen door een herseninfarct. Het negentienjarige talent verblijft momenteel in het ziekenhuis, waar hij nader wordt onderzocht.
Volgens de club uit Haaksbergen is het vooralsnog niet bekend hoe lang het verblijf van Fawzi in het ziekenhuis zal duren. Fawzi maakt sinds dit seizoen onderdeel uit van de hoofdmacht van HSC'21 en speelde afgelopen donderdag nog mee met het tweede elftal tegen De Zweef.
Haha, mooi moment. Een dag nadat FC Twente uit de eredivisie is gedegradeerd sluit Pure Energie een sponsorcontract af met HSC'21.
Bij Twente gaan ze dus wat minder doen en daardoor is er weer wat extra ruimte in de amateurwereld. :duim:
Volgens mij is dat meer een opmerking uit respect voor hem. Persoonlijk verwacht ik niet dat we hem ooit nog op het voetbalveld actief terug zullen zien op niveau.En ik zag dat ze toch nog een plekje open houden voor Cenk Uguz. Is er serieus uitzicht op een rentree voor hem?