Het grote Gianni Infantino topic

Friesland

Well-known member
Is er eigenlijk ergens bekend welke 5 landen Ali en Champagne gesteund hebben bij de kandidaatstelling?

Net zo min als bij de andere drie kandidaten. De vorige keer had de NOS een mooi overzicht, maar dat hebben ze dit keer niet gedaan.
Overigens is het een minimum van vijf steunbetuigingen, het mogen er ook meer zijn.
 

Friesland

Well-known member
Zijn 'wij' voor Infatino?

Gisteren nog wel (alleen in een tweestrijd met de Sjeik, wel te verstaan), maar na de speeches maakt het mij weinig meer uit. Infantino zat voornamelijk te pochen over zijn meertaligheid, terwijl de Sjeik het had over zijn hervormingen binnen de AFC. Ik vond het verhaal van de Sjeik beter, eerlijk gezegd, maar hij schijnt een nogal dubieuze achtergrond te hebben, betreffende demonstraties in zijn land.
 

gevegt

Well-known member
Gisteren nog wel (alleen in een tweestrijd met de Sjeik, wel te verstaan), maar na de speeches maakt het mij weinig meer uit. Infantino zat voornamelijk te pochen over zijn meertaligheid, terwijl de Sjeik het had over zijn hervormingen binnen de AFC. Ik vond het verhaal van de Sjeik beter, eerlijk gezegd, maar hij schijnt een nogal dubieuze achtergrond te hebben, betreffende demonstraties in zijn land.
Het is gewoon een man van 'Niet lullen maar poetsen' . Precies wat er nu nodig is.

Hup sjeikie!
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat Infantino op dit moment de beste keus is, wellicht is er over 4 jaar een betere kandidaat. Die sjeik vertrouw ik niet echt, heeft ook een dubieus verleden begreep ik.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat Infantino op dit moment de beste keus is, wellicht is er over 4 jaar een betere kandidaat. Die sjeik vertrouw ik niet echt, heeft ook een dubieus verleden begreep ik.

Verder is dat voor Van Praag ook beter, want als Infantino voorzitter FIFA wordt is voor hem de weg vrij naar UEFA-baas. Als Infantino geen vz FIFA wordt is hij topkandidaat voor UEFA-baas
 

SanMark.

Well-known member
Hoe komt die infantino eigenlijk aan al dat omkoopgeld?

Je hebt niet zoveel geld nodig hoor.

Je zegt tegen de meeste voorzitters dat er geld klaar ligt om een nieuw stadion e.d. te bouwen. Dus het smeergeld komt gewoon van de FIFA zelf. Want die voorzitters hebben dan zelf een bouwbedrijf wat het stadion veel te duur kan bouwen dan wel ze krijgen van de bouwbedrijven een deel van het geld.
 
Bovenaan