Het grote Gianni Infantino topic

Shayman

New member
Ik zag de weging 200 voor de nummer 1 tegenover 1 voor de nummer 200 staan; op zich een goed idee alleen worden de wegingen dan te zwaar in de top. Dan kun je misschien beter de nrs 1 t/m 10 een weging 20 geven t/m een weging 1 voor de nrs 191 - 200.
 

Marinos

Well-known member
Ik zag de weging 200 voor de nummer 1 tegenover 1 voor de nummer 200 staan; op zich een goed idee alleen worden de wegingen dan te zwaar in de top. Dan kun je misschien beter de nrs 1 t/m 10 een weging 20 geven t/m een weging 1 voor de nrs 191 - 200.
Dat kan ook natuurlijk. Hoe we dat ook invullen, een gewogen stemming lijkt me in iedergeval een stuk betrouwbaarder.
 

Pascallovic

Well-known member
Een gewogen stemming is inderdaad meer rechtvaardig dan elke rots gelijkwaardige stem te geven.

Zoals verwacht gaat alles gewoon door morgen, geen boycot en zal er niks veranderen qua verkiezingen. Ben benieuwd of die Ali de 50 stemmen gaat halen.
 

miklo

Member
UEFA moet dit boycotten. Je kan nu toch niet stemmen? Je hebt de voorzitter en de Vice voorzitter waar je uit lan kiezen van een bond die zwaar onder fraude vuur liggen.
 

De Wolf

Well-known member
De vice voorzitter is op non actief gezet.

Eigenlijk zou Blatter gewoon op moeten stappen en laat dan maar verkiezingen komen met nieuwe kandidaten.

Helaas zal hij morgen wel weer herkozen worden.
 

Mario

Well-known member
Toch denk ik dat de druk op zijn aftreden alleen maar zal toenemen als er meer lijken uit de kast komen, ook als hij morgen herkozen wordt. Laat dit hele circus ook maar gewoon doorgaan nu het vergrootglas er zo bovenop ligt.

Ik ben benieuwd of de UEFA daadwerkelijk de ballen heeft om uit de FIFA te stappen indien Blatter aanblijft.
 

Susa

New member
Zo moeilijk is het niet.

Uit de Fifa stappen als Uefa en dan tijdens de EK's Brazili? en Argentini? uitnodigen en we zijn er lijkt me.
 

erka

Well-known member
Als de UEFA uit de FIFA wil stappen, hoe gaan ze dan om met het WK2018 in Rusland (UEFA-lid?)

Dat zie ik echt niet gebeuren hoor.
 

Mario

Well-known member
Als je de berichten mag geloven komt prins Ali behoorlijk in de buurt van de 105 stemmen. Ik ben benieuwd hoe eensgezind Europa zal gaan stemmen. Rusland kan je sowieso al wegstrepen, die gaan voor Blatter.
 

gevegt

Well-known member
Als de UEFA uit de FIFA wil stappen, hoe gaan ze dan om met het WK2018 in Rusland (UEFA-lid?)

Dat zie ik echt niet gebeuren hoor.

Natuurlijk niet. Daar zijn ze veel te laf voor.
Net zo dat er niemand zal weigeren om naar Qatar af te reizen.
 

Methone

New member
sepp-covers.png
 

miklo

Member
100 stemmen uit Afrika, Zuid Amerika en Azi? zullen naar Blatter gaan dan. Heeft hij er nog maar 5 nodig. Rusland en nog wat Oostbloklanden zullen dat wel verzorgen. Meneer zal wel aanblijven.
 

Keyser S?ze

New member
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat van de 53 stemmen van Europa er ongeveer 45 naar Prins Ali gaan. Dus Rusland en nog 7 anderen zullen op Blatter stemmen.
 
Bovenaan