Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zat vanmorgen naar de statistieken van Dessers te kijken. Statistisch heeft hij het helemaal niet slecht gedaan in België. De plukjes speelminuten die hij verdeeld over 30+ wedstrijden wat resulteert tot nog geen 11 wedstrijden heeft gekregen scoorde hij vorig seizoen 7 keer en gaf hij 3 assists. Met name in de Belgische playoffs was hij scherp. Dit seizoen overigens ook nog gescoord in de Europese voorronde tegen Shakhtar. Denk dat hij met wat vertrouwen van de trainer en een snelle eerste goal nog best kan verrassen.
 

Bonehead

Well-known member
Ik denk dat de stap te hoog is. Leuk spitsje voor een middenmoter met de juiste toevoer. Genk is te hoog gegrepen en ik denk Feyenoord ook. Jammer want ik vind hem een sympathieke gast en hoop desondanks dat hij slaagt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kokcu is gewoon een uitstekende speler, waar Slot het godzijdank erg in ziet zitten. Gelukkig lijkt ook zowel bij Slot als bij Kokcu zelf het besef er te zijn waar de kwaliteiten en juist de verbeterpunten zitten. Geef het een paar maanden en die jongen is een dragende speler van Feyenoord. Mag je me op afrekenen.
Voila.
 

PES5

Administrator
Forumleiding

Lang op moeten wachten om deze nog eens terug te halen. 😉

Iets met één zwaluw. Iemand die genoemd werd als man van 20 mln, moet toch wel meer leveren dan een uitstekende helft? Eerst maar eens uitblinker van Feyenoord worden. In ieder geval tot aan de winterstop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lang op moeten wachten om deze nog eens terug te halen. 😉

Iets met één zwaluw. Iemand die genoemd werd als man van 20 mln, moet toch wel meer leveren dan een uitstekende helft? Eerst maar eens uitblinker van Feyenoord worden. In ieder geval tot aan de winterstop.
Ik weet dat je weinig voetbal kijkt, de afgelopen weken. Maar Kokcu is al weken één van de beste Feyenoorders.

EDIT: daarbij haal ik die post van 8 augustus naar boven omdat ik daar schrijf dat Kokcu "binnen een paar maanden" een bepalende speler voor Feyenoord is. Dus prima timing, zou ik zo zeggen een kleine twee maanden later.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik weet dat je weinig voetbal kijkt, de afgelopen weken. Maar Kokcu is al weken één van de beste Feyenoorders.

EDIT: daarbij haal ik die post van 8 augustus naar boven omdat ik daar schrijf dat Kokcu "binnen een paar maanden" een bepalende speler voor Feyenoord is. Dus prima timing, zou ik zo zeggen een kleine twee maanden later.

Dan denken we anders over het begrip dragende kracht. Dat mag. Ik vond hem pas gister echt, echt indrukwekkend.

Veel vaker laat ie aardige dingen zien, maar gaat er ook heel veel fout.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan denken we anders over het begrip dragende kracht. Dat mag. Ik vond hem pas gister echt, echt indrukwekkend.

Veel vaker laat ie aardige dingen zien, maar gaat er ook heel veel fout.
Dat denk ik dan ja. Na Trauner meeste balveroveringen, hoogste passnauwkeurigheid, meeste passes op de helft van de tegenstander en twee goals en een assist in de laatste twee wedstrijden. In mijn beleving ben je dan een bepalende speler.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat denk ik dan ja. Na Trauner meeste balveroveringen, hoogste passnauwkeurigheid, meeste passes op de helft van de tegenstander en twee goals en een assist in de laatste twee wedstrijden. In mijn beleving ben je dan een bepalende speler.

Jij ziet meer Feyenoord dan ik, dus ik zal de komende duels extra op hem letten.

Misschien liggen mijn verwachtingen te hoog door dat prijskaartje dat genoemd werd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij ziet meer Feyenoord dan ik, dus ik zal de komende duels extra op hem letten.

Misschien liggen mijn verwachtingen te hoog door dat prijskaartje dat genoemd werd.
Prijskaartje van 20 miljoen was tot nu toe compleet van de pot gerukt, dat snap ik ook wel. Sowieso mis ik af en toe bij Feyenoordfans ook het besef dat met Ajax schitteren in de Champions League iets anders is dan domineren op het middenveld tegen Heerenveen en NEC. En dat dat iets betekent voor een prijskaartje van een speler. Dan helpt zo'n goede helft tegen Slavia Praag trouwens wel weer. AC Milan scheen voor Kokcu uitgerekend die wedstrijd op de tribune te zitten. En dan kan ik me voorstellen dat hun interesse alleen maar concreter is geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
We moeten ver komen in de Conference League. Uiteindelijk kun je dan een Tottenham of AS Roma loten en wat er nog de Europa League uitstroomt.
 
Bovenaan