Het grote Feyenoord transfertopic

Makanaky

Well-known member
Hij komt 3x scoren in de halve finale. Zó dichtbij allemaal maar ja, Mikos Gouka zei dat 'ie tóch nooit scoort.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch wel opvallend om een spits te halen die het bij Utrecht en Genk niet gered heeft. Ik ben benieuwd.

Ging bij FC Utrecht weg vanwege John van de Brom en vervolgens achtervolgde John van de Brom hem naar Genk. Om die reden zou ik die koopoptie maar niet lichten. Straks hebben we John van de Brom nog als trainer.

Het verwachtingspatroon is iig niet hoog. In die zin zou je bijna zeggen dat het alleen maar kan meevallen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Cyriel Dessers is binnen. Natuurlijk niet de spits waarop je hoopt als Feyenoordfan, maar het is wat het is. De opties lagen ook niet voor het oprapen met ons budget. Niet gered bij Utrecht en Genk, maar bij NAC en Heracles wel prima periodes gehad. En schijnt op voorspraak van Slot te komen, die het dus in hem ziet zitten. Dus ja, wat moet je ervan zeggen? Afwachten maar. Ik hoop dat hij het geweldig gaat doen en er 20 inschiet. Maar ik ben een beetje sceptisch.
 

Hankie

Well-known member
Ging bij FC Utrecht weg vanwege John van de Brom en vervolgens achtervolgde John van de Brom hem naar Genk. Om die reden zou ik die koopoptie maar niet lichten. Straks hebben we John van de Brom nog als trainer.

Het verwachtingspatroon is iig niet hoog. In die zin zou je bijna zeggen dat het alleen maar kan meevallen.
Het kan dus altijd erger. Van de Brom als trainer.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Als Diallo niet geblesseerd was geraakt en de deal met Van der Ven wel was gelukt, dan had je een top transferzomer. Nu is er hoog ingezet en heb je veel risico genomen en heeft dat helaas negatief uitgepakt. Dessers lijkt geschikter dan Bozenik voor het spel wat we spelen en is in die zin een versterking. Achterin is nu we door Wolfsburg zijn afgetroefd het te mager bezet. De twee jeugdspelers qua linksback die het kortste erachter zitten, die zijn beide langdurig geblesseerd en in de selectie zit ook niet echt een linkspoot die je kan omturnen. Dus dat kan flink negatief uitpakken. Anderzijds was het met Haps ook wachten op zijn volgende blessure.

Positief is wel dat op Diemers en Teixeira na alle overbodige spelers inmiddels weg zijn en er niet van dat soort spelers zijn gekocht deze zomer.
 

Makanaky

Well-known member
Ben je getalsmatig uit de aanvallende personele zorgen, creër je op dezelfde dag een groot gat achterin. Laten we maar hopen dat er niemand geblesseerd raakt en dat het voorin als een malle gaat lopen.
 
Bovenaan