JFK
Well-known member
Die kans acht ik zeer groot ja.Als jullie volgend seizoen CL spelen, komt hij vanzelf een keer.
Die kans acht ik zeer groot ja.Als jullie volgend seizoen CL spelen, komt hij vanzelf een keer.
Dus nog even geduld!Die kans acht ik zeer groot ja.
Wij ook niet want we huren.Nu komen de sukkels hier bashen omdat hunnie clubs niks kennen kopen...
Dessers optie tot koopWij ook niet want we huren.
Toch wel opvallend om een spits te halen die het bij Utrecht en Genk niet gered heeft. Ik ben benieuwd.
Het kan dus altijd erger. Van de Brom als trainer.....Ging bij FC Utrecht weg vanwege John van de Brom en vervolgens achtervolgde John van de Brom hem naar Genk. Om die reden zou ik die koopoptie maar niet lichten. Straks hebben we John van de Brom nog als trainer.
Het verwachtingspatroon is iig niet hoog. In die zin zou je bijna zeggen dat het alleen maar kan meevallen.
Ik verwacht dat ik vaak met jouw hond moet gaan lopen.Ik verwacht een Dessers die er 22 gaat in schoppen.
Hups Cyriel...
Armenteros revisited....Ik verwacht een Dessers die er 22 gaat in schoppen.
Hups Cyriel...
Nou, daar zal die joekel blij mee zijn....Ik verwacht dat ik vaak met jouw hond moet gaan lopen.
Feyenoord speelt dit seizoen toch al CL?Als jullie volgend seizoen CL spelen, komt hij vanzelf een keer.