Miramar
Well-known member
24 miljoen exclusief bonussen was het tweede bod39,5 miljoen lijkt mij dan weer vreemd aangezien er eerst slechts 20 miljoen werd geboden.
24 miljoen exclusief bonussen was het tweede bod39,5 miljoen lijkt mij dan weer vreemd aangezien er eerst slechts 20 miljoen werd geboden.
Daar gade gullie wel plezier aan beleven.Die Sauer, ken die iets?
Is de nieuwe strategie van Feyenoord om in één keer alle creatieve spelers weg te doen?Daar gade gullie wel plezier aan beleven.
Ja, ze willen weer een werkers elftal met stoere mannen en tatoeages. Om te huilen. Maar ik neem aan dat er deze week drie toppers gehaald worden waardoor we het uitgieren van de pret.Is de nieuwe strategie van Feyenoord om in één keer alle creatieve spelers weg te doen?
Er zijn 3 of 4 spelers die hier buiten vallenIk snap ook echt helemaal niks van die transfer. Als je echt wilt cashen dan ga je naar het Midden Oosten, in de VS verdien je (naar verhouding) niet zoveel (salary cap) en Charlotte is idd nou niet iets waar je voor de mooie club ed naartoe gaat.
Ja klopt, maar jij denkt dat Stengs 1 van die 3 gaat worden? Stengs is wel goed, maar zal imo echt niet die topper gaan zijn.Er zijn 3 of 4 spelers die hier buiten vallen
Ja klopt, maar jij denkt dat Stengs 1 van die 3 gaat worden? Stengs is wel goed, maar zal imo echt niet die topper gaan zijn.
De keuring is achter de rug en morgen tekent hij voor vier jaar in USA.Er wordt gezegd dat Stengs het fysiek niet aan kan om 3 dagen per week te kunnen spelen. De knie schijnt niet echt stabiel te zijn.
Inderdaad, deze is beterDat is Minteh in vermomming toch?