Dat zal Feyenoord worst wezen vrees ik.Wat zijn überhaupt de beweegredenen van Nottingham Forest, dat hoofdzakelijk op eigen helft speelt, om te flirten met een speler van het type Gimenez?
Hoog bedrag, is toch al een tijd niet in vorm.Nieuwe poging Nottingham Forest voor Gimenez. 33 miljoen pond
Die moet je gewoon laten gaan.Hoog bedrag, is toch al een tijd niet in vorm.
Had ie nog even geduld gehad had ie zijn plek wellicht weer terug gehad.Mooie beelden van Bijlow, toch jammer dat zo'n passant die over 9 maanden weer weg is over je lot bepaald. Had gewoon zijn hele leven bij Feyenoord moeten keepen, volgens mij had hij dat prima gevonden.a
30 juli ging hij al naar Trabzonspor, hij wacht al sinds het EK op Ajax, hij blijft bij Burnley en nu gaat hij naar Feyenoord en mist zondag in de laatste minuut bij 0-1 een penalty namens Feyenoord.Weghorst wordt nu genoemd bij Feyenoord, zoals altijd mooie feitjes die geruchten dan altijd voeden is Te Kloese hem al gaan volgen op social media. Zou toch wat zijn als de Rotterdammers hem wegkapen.
Je mist Leicester City nog.30 juli ging hij al naar Trabzonspor, hij wacht al sinds het EK op Ajax, hij blijft bij Burnley en nu gaat hij naar Feyenoord en mist zondag in de laatste minuut bij 0-1 een penalty namens Feyenoord.
Geruchten, doodmoe word ik er van.
Ik mis nog wel een stuk of 15 clubs.Je mist Leicester City nog.
Laatste gerucht is dat Luuk de Jong wellicht naar Man Utd gaat en dat Weghorst naar PSV gaat.Hij wil toch ook graag naar Twente?
Het allerlaatste gerucht is dat Kramer naar Ajax gaat en Weghorst naar RKC.Laatste gerucht is dat Luuk de Jong wellicht naar Man Utd gaat en dat Weghorst naar PSV gaat.