Het grote Feyenoord transfertopic

ALenstra

Well-known member
Wordt inmiddels bevestigd door TV Rijnmond. Stengs heeft zelf de stekker eruit getrokken, zo schijnt het.
 

Batigoal

Well-known member
Southampton wil Bijlow kopen. Daar is de eerste keeper zwaar geblesseerd, dus blijkbaar willen ze nog een blessuregevoelige keeper erbij halen.
 

Miramar

Well-known member
Pedersen naar Torino
Lopez naar Kopenhagen
Bijlow misschien Southampton
Bod op Hancko verhoogd
Bod op Gimenez verhoogd
Geertruida misschien Aston Villa



Er staat nog veel te gebeuren
 

BlauwVinger

Well-known member
Wat zijn überhaupt de beweegredenen van Nottingham Forest, dat hoofdzakelijk op eigen helft speelt, om te flirten met een speler van het type Gimenez?
 

Miramar

Well-known member
Wat zijn überhaupt de beweegredenen van Nottingham Forest, dat hoofdzakelijk op eigen helft speelt, om te flirten met een speler van het type Gimenez?
Dat zal Feyenoord worst wezen vrees ik.


Maar Gimenez is het met jou eens en gaat liever niet weg lees ik nu....bron: VI
 

Mario

Well-known member
Bijlow definitief naar Southampton. Morgen zit hij voor het laatst op de bank bij Feyenoord.
 

Bernardo

Well-known member
Mooie beelden van Bijlow, toch jammer dat zo'n passant die over 9 maanden weer weg is over je lot bepaald. Had gewoon zijn hele leven bij Feyenoord moeten keepen, volgens mij had hij dat prima gevonden.a
 

Abubakari

Well-known member
Mooie beelden van Bijlow, toch jammer dat zo'n passant die over 9 maanden weer weg is over je lot bepaald. Had gewoon zijn hele leven bij Feyenoord moeten keepen, volgens mij had hij dat prima gevonden.a
Had ie nog even geduld gehad had ie zijn plek wellicht weer terug gehad.
 

Batigoal

Well-known member
Weghorst wordt nu genoemd bij Feyenoord, zoals altijd mooie feitjes die geruchten dan altijd voeden is Te Kloese hem al gaan volgen op social media. Zou toch wat zijn als de Rotterdammers hem wegkapen.
 

Abubakari

Well-known member
Weghorst wordt nu genoemd bij Feyenoord, zoals altijd mooie feitjes die geruchten dan altijd voeden is Te Kloese hem al gaan volgen op social media. Zou toch wat zijn als de Rotterdammers hem wegkapen.
30 juli ging hij al naar Trabzonspor, hij wacht al sinds het EK op Ajax, hij blijft bij Burnley en nu gaat hij naar Feyenoord en mist zondag in de laatste minuut bij 0-1 een penalty namens Feyenoord.

Geruchten, doodmoe word ik er van.

hq720.jpg
 

PES5

Administrator
Forumleiding
30 juli ging hij al naar Trabzonspor, hij wacht al sinds het EK op Ajax, hij blijft bij Burnley en nu gaat hij naar Feyenoord en mist zondag in de laatste minuut bij 0-1 een penalty namens Feyenoord.

Geruchten, doodmoe word ik er van.

hq720.jpg
Je mist Leicester City nog.
 
Bovenaan