Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Wat een opmerkelijke transfer en dat voor zo'n laag bedrag. Ook niet echt een aansprekende club voor Stengs. Miami of één van de LA-clubs had nog wel wat geweest, maar Charlotte heeft nog weinig te bieden.
 

JMD

Well-known member
Ik snap ook echt helemaal niks van die transfer. Als je echt wilt cashen dan ga je naar het Midden Oosten, in de VS verdien je (naar verhouding) niet zoveel (salary cap) en Charlotte is idd nou niet iets waar je voor de mooie club ed naartoe gaat.
 

Miramar

Well-known member
Is de nieuwe strategie van Feyenoord om in één keer alle creatieve spelers weg te doen?
Ja, ze willen weer een werkers elftal met stoere mannen en tatoeages. Om te huilen. Maar ik neem aan dat er deze week drie toppers gehaald worden waardoor we het uitgieren van de pret.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik snap ook echt helemaal niks van die transfer. Als je echt wilt cashen dan ga je naar het Midden Oosten, in de VS verdien je (naar verhouding) niet zoveel (salary cap) en Charlotte is idd nou niet iets waar je voor de mooie club ed naartoe gaat.
Er zijn 3 of 4 spelers die hier buiten vallen
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Oke... Maar dan vraag ik me echt af hoeveel je dan gaat verdienen en of je bij Feyenoord niet meer verdient dan bij Charlotte.
En verder: als jij als Stengs zijnde de op een na beste bent dan is dat niveau niet heel goed.
 

Hankie

Well-known member
Er wordt gezegd dat Stengs het fysiek niet aan kan om 3 dagen per week te kunnen spelen. De knie schijnt niet echt stabiel te zijn.
 

Miramar

Well-known member
Er wordt gezegd dat Stengs het fysiek niet aan kan om 3 dagen per week te kunnen spelen. De knie schijnt niet echt stabiel te zijn.
De keuring is achter de rug en morgen tekent hij voor vier jaar in USA.

Feyenoord heeft als vervanger Ibrahim Osman voor een jaar gehuurd van Brighton.
 
Bovenaan