Het grote Feyenoord transfertopic

Hankie

Well-known member
Mooi man. Het is nooit saai en je komt geen stap verder.

Zeker weten. Van de Herik hebben ze weggejaagd en die wordt nu weer naar voren geschoven, omdat hij tegen een nieuw stadion is. Terwijl hij in zijn periode er ook mee bezig was en spijt had van de renovatie.
 

Pascallovic

Well-known member
Erwin Koeman als trainer? Op basis van het feit dat ie het 16 jaar geleden 2 seizoenen leuk bij RKC deed en daarna een seizoen leuk bij Feyenoord gepresteerd heeft? TD Huiberts? Die is qua inkomende transfers mogelijk nog slechter dan de uitgekotste Martin van Geel. Ik zeg doen.:duim:
 

Hankie

Well-known member
Erwin Koeman als trainer? Op basis van het feit dat ie het 16 jaar geleden 2 seizoenen leuk bij RKC deed en daarna een seizoen leuk bij Feyenoord gepresteerd heeft? TD Huiberts? Die is qua inkomende transfers mogelijk nog slechter dan de uitgekotste Martin van Geel. Ik zeg doen.:duim:

O ja en altijd roepen alleen wat het beste voor de club is!
 

Batigoal

Well-known member
DylyzwwWwAImOxZ.jpg:large


Zulke dingen plaatsen. En het rotte is dat deze persoon ook nog veel invloed heeft.

Dit is zo'n uitgebreid plan, dat moet wel goed zijn.
 

Hankie

Well-known member
En dan is er ook nog 1 over baas in eigen huis. Kuip aandelen kopen, VVF uitkopen en nog meer zooi.
 

Unregistere

Well-known member
Erwin Koeman als trainer? Op basis van het feit dat ie het 16 jaar geleden 2 seizoenen leuk bij RKC deed en daarna een seizoen leuk bij Feyenoord gepresteerd heeft? TD Huiberts? Die is qua inkomende transfers mogelijk nog slechter dan de uitgekotste Martin van Geel. Ik zeg doen.:duim:

En De Wolf assistent lijkt mij ook niet echt top... John Kommetje!
 

Unregistere

Well-known member
Wel even afhankelijk van de fitheid van Bijlow. Als die fit genoeg wordt bevonden, is Kenneths overgang naar de VS inderdaad niet ver meer.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind het een beetje vreemde stap omdat hij ook dicht tegen oranje zit. Ik denk niet dat Koeman een speler uit de VS zou meenemen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik denk dat hij ook wel weet dat een plek in de EK-selectie ver weg is als hij naar Amerika gaat. Maar de kans om in Amerika te voetballen zal hij niet gauw krijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
LA blijft in ieder geval goed toeven. En met LAFC heeft hij waarschijnlijk nog meer kans om een prijs te winnen dan met Galaxy.
Hangt er vanaf waar je terecht komt in LA. Volgens mij hebben ze daar een serieus daklozenprobleem dat groter is dan in andere steden in Amerika.
 
Bovenaan