Het grote Feyenoord transfertopic

MWLC

Well-known member
In de zoektocht naar een nieuwe algemeen directeur heeft Feyenoord voor een tijdelijke oplossing gekozen: Mark Koevermans wordt algemeen directeur ad interim. Dit meldt het Algemeen Dagblad.

Ik denk dat ik dit niet leuk gaat vinden.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Jij had liever Dirk Kuijt gezien? Schijnbaar moet je binnen een bepaalde termijn een nieuwe AD hebben en de beoogde AD kan nu niet weg uit Alkmaar. Maar het maakt Feyenoord er wel armoedig op met meerdere ad interims.

Hankie

Well-known member
In de zoektocht naar een nieuwe algemeen directeur heeft Feyenoord voor een tijdelijke oplossing gekozen: Mark Koevermans wordt algemeen directeur ad interim. Dit meldt het Algemeen Dagblad.

Ik denk dat ik dit niet leuk gaat vinden.

Het is verplicht voor de licentie eisen. Het gerucht is dat Eenhoorn na de afhandeling van het stadion probleem zal overstappen.

Hankie

Well-known member
Als hij eerder zou gaan, dan is hij ook niet echt geschikt.

Klopt maar de ekten hebben weer wat te brullen #wanbeleid. Donderdag en zondag worden weer grimmig als het voetbal slecht is, tegen het bestuur en nieuwe stadion.

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt maar de ekten hebben weer wat te brullen #wanbeleid. Donderdag en zondag worden weer grimmig als het voetbal slecht is, tegen het bestuur en nieuwe stadion.

Ik heb juist altijd het idee dat de ekte wel van slecht voetbal houden. Zolang de mouwtjes maar opgestroopt zijn en de spelers als debielen in het rond rennen.

Hankie

Well-known member
Ik heb juist altijd het idee dat de ekte wel van slecht voetbal houden. Zolang de mouwtjes maar opgestroopt zijn en de spelers als debielen in het rond rennen.

Behalve als de resultaten dan tegenvallen. Ik ben ook vaak met een aantal in discussie op Twitter en de domheid spat ervan af. Iedereen moet eruit en dan echte Feyenoorders aan het roer Erwin Koeman met John de Wolf als trainers.

Man Man Man

De Wolf

Well-known member
Erwin Koeman een Feyenoorder?

Die nam ontslag om dezelfde avond nog het kampioenschap van PSV te vieren.

Hankie

Well-known member
DylyzwwWwAImOxZ.jpg:large

Zulke dingen plaatsen. En het rotte is dat deze persoon ook nog veel invloed heeft.

Bovenaan