Het grote Feyenoord transfertopic

Atreides

Well-known member
Dan zit je met twee linkspoten.

Dat is inderdaad zonde. Overigens leek me wel een echte Feyenoord speler qua onverzettelijkheid. Maar zo'n Argentijnse slager is misschien nog wel veel leuker. Zeker als hij bij benadering zo goed is als Martinez.

Abubakari

Well-known member
Dus de Verlosser komt naar de Kuip. Jullie zijn niet lisdectisch en dat jullie denken dat Messi komt ipv Senesi he?

Maar leuk dat ie komt, nu wordt Feyenoord vast derde achter Ajax en PSV terwijl ze anders derde werden achter Ajax en PSV.

Hankie

Well-known member
Dus de Verlosser komt naar de Kuip. Jullie zijn niet lisdectisch en dat jullie denken dat Messi komt ipv Senesi he?

Maar leuk dat ie komt, nu wordt Feyenoord vast derde achter Ajax en PSV terwijl ze anders derde werden achter Ajax en PSV.
Ik ben niet zo zeker dat PSV 1 of 2 e gaat worden. Geen Messi maar re?ncarnatie van Beckenbauer

Abubakari

Well-known member
Ik ben niet zo zeker dat PSV 1 of 2 e gaat worden. Geen Messi maar re?ncarnatie van Beckenbauer

Het blijft Feyenoord, dus het zal wel weer de re?ncarnatie van een Duitse tandarts blijken te zijn.

Daarnaast krijg je natuurlijk niet elke uitwedstrijd een penalty en zijn er ook clubs die thuis tegen Feyenoord meer dan 1x scoren. Gaat je punten kosten en aangezien PSV de re?ncarnatie van het Duitse voetbal uit de jaren 80 is, slecht spelen maar in blessuretijd scoren, wordt Feyenoord gewoon derde.

En is het zeker dat het een Argentijn is een geen Chinesi van 1 meter 60? Ik zou de bon nog maar even bewaren. Hadden wij met magere Jan ook moeten doen.

MWLC

Well-known member
Nicolai J?rgensen keert sneller terug bij Feyenoord dan verwacht. De Deense spits is momenteel aan het herstellen van een blessure aan zijn knie en maakt flinke stappen. Volgens Feyenoord-watcher Sinclair Bischop is de kans groot dat hij tegen ADO Den Haag al kan worden opgenomen in de wedstrijdselectie.

Dit zou mooi zijn zeg. Nu weet ik niet hoe betrouwbaar die Sinclair is,maar we hopen het maar.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er gaan geruchten dat er nog een spits komt.

Heerlijk toch, die geruchten? Ik geniet altijd zo van deadlineday. :)

Nieuwste gerucht: Yaya Sanogo(al) op huurbasis.

NB: ik weet bijna zeker dat er niemand meer komt vanavond.

Makanaky

Well-known member
Guidetti moet je ook niet meer willen. Sinds 2012 slechts een handvol doelpunten gemaakt en veelal bankzitter geweest namens grauwe middenmoters. Zelfs bij Celtic liet de productie te wensen over.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Hangt uiteraard af van wat de voorwaarden zouden zijn. Nu hebben we alleen twee 17-jarigen die duidelijk te licht zijn en spelen we met Narsingh in de spits als J?rgensen er niet bij is. Dan is Guidetti toch een minder slecht alternatief voor J?rgensen. Maar je gaat niet een al te grote huursom voor hem neerleggen.

Maar laten we hopen dat J?rgensen voor de verandering verder fit blijft.

Bovenaan