Het grote Feyenoord transfertopic

Atreides

Well-known member
Ik weet niet wat Van Geel verder op zijn lijstje heeft staan. Daarnaast hebben we wel meer problemen dan alleen een spits. Ik neig er naar om dit als een gemiste kans te zien, want ik geloof niet dat er voor deze positie op korte termijn iets vanuit de jeugd door kan stromen.

Eens.

Ik denk trouwens dat Feyenoord op elke andere positie op zijn minst iets redelijks heeft lope. In die zin zou de spits echt de absolute prioriteit moeten hebben.

Unregistere

Well-known member
Ze zouden in Scandinavi? diverse aanvallers bekijken, hoorde ik laatst. Kennelijk op zoek naar een nieuwe J?rgensen.

Ik mag aannemen dat Feyenoord wel op een bepaalde manier een financiering van drie miljoen euro rond kan krijgen. Sowieso had Feyenoord die transfer ook zo kunnen insteken dat Sol pas in de zomer zou komen. Dat zou de prijs ook drukken. Kennelijk heeft Sol niet echt prioriteit.

De geruchten over contacten met Sol gingen al langer. Maar ik hoor niemand het argument aanhalen dat Sol zelf misschien wel liever naar Kiev gaat. Zal daar allicht ruim meer gaan verdienen.

Batigoal

Well-known member
Overigens gaat het gemis van Van Persie zich ook nog wel laten voelen. Ik vind de rest van het team veel overtuigender als hij op het veld staat.

Pascallovic

Well-known member
En tegen PEC deed hij wel mee en was het totaal niet overtuigend. Tegen Fortuna Sittard toen hij erin kwam veranderde er ook niks aan de kwaliteit van het spel. Van Persie maakt op basis van zijn talent nog weleens het verschil, zeker in combinatie met Berghuis. Maar heb niet het gevoel dat hij anderen overtuigender laat spelen.

Unregistere

Well-known member
Gaat centraal spelen voor de langdurig geblesseerde Botteghin.

Cuco, leuk hoor! Voor zo ver bekend nog altijd de enige speler die na een zak patat als avondeten werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd. :duim:

Susa

New member
Meer dan welkom Cocu Martina:duim:

Hij lijkt me sterk en snel!!
Hopen dat die knul snel het juiste ritme weet te vinden en ingespeeld raakt. Hij zal zal er moeten staan tegen Ajax!!

Atreides

Well-known member
Cocu Martina is typisch een speler die je haalt bij 1 blessure als je totaal geen vertrouwen hebt in je eigen jeugd.

Atreides

Well-known member
Maar er wel mee wil pronken bij de Tafel van Kees.

Ongelooflijke h??

Gek genoeg doet MVG uitstekend werk als je in de shit zit(Feyenoord, Ajax) of als er nog flink gebouwd kan worden (Willem II, Roda, AZ).

Daarna wordt het rap minder.

Vraag: wie moet Feyenoord verpatsen om volgend jaar weer wat nieuwe implusen te geven aan dit wat uitgebluste elftal dat het zal moeten doen zonder zonnekoning RvP? En op welke plekken moet er met name ge?nvesteerd worden? Lijkt me dat ze die Turkse Cocu gewoon een basisplek moeten geven.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Vraag is wat je voor spelers krijgt. Een J?rgensen loopt er al tijden niet fris bij, maar als je er vijf miljoen voor krijgt, dan kun je hem beter houden. Larsson lijkt hem niet te worden, maar als je van de transfersom niemand kan halen die wel wat kan. Berghuis is in potentie een uitstekende speler, maar als hij voor een goed bedrag verkocht kan worden dan is dat een optie.

Ik denk dat Stam maar eens moet proberen of Robben zin heeft om hem uit de brand te helpen. Verder moet men doorselecteren. Kokcu en Burger schijnen echt wel wat te kunnen. Daarnaast zal er nog wel een potje vrij komen nu de VvF Van Geel hebben mogen wippen.

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Vilhena ook verkopen of behouden?

Ik zou J?rgensen nu inderdaad waarschijnlijk ook behouden. Je krijgt na zo'n slecht jaar wel heel weinig voor J?rgensen, toch echt een van de betere spitsen in de eredivisie.

Als je Kokcu en Burger wilt doorschuiven op het middenveld zou ik niet en Vilhena ?n Clasie houden. Wellicht kun je bij de verkoop van Vilhena de laatst genoemde alsnog definitief vastleggen. Of je gooit gewoon alle ballen op Ayoub, Kokcu en Burger maar dat is misschien net een stap te ver. Hoe sta jij daarin?

Bovenaan