E?n bekerwedstrijd!Lekker zinloos om iemand te huren voor een half jaar, terwijl het seizoen op 3 bekerwedstrijden na al klaar is.
Clasie in zijn koffer meesmokkelen. Doei.Zenit schijnt een bod van 10 miljoen op St Juste te hebben gedaan. Ik zeg snel een tegenbod van 8 miljoen doen voor die gasten wat meer research gaan doen en zich bedenken.
Kunnen ze van Geel weer affakkelen dat hij alleen via Studio sport aan het scouten is.Gezien het stoppen van van Persie in de zomer en de vertrekwens van Jorgensen snap ik niet zo heel goed waarom Feyenoord niet wat meer werk maakt van Sol.
Gezien het stoppen van van Persie in de zomer en de vertrekwens van Jorgensen snap ik niet zo heel goed waarom Feyenoord niet wat meer werk maakt van Sol.
Kunnen ze van Geel weer affakkelen dat hij alleen via Studio sport aan het scouten is.
Dan zou ik het nog eerder proberen bij Vincent Janssen.
Gezien het stoppen van van Persie in de zomer en de vertrekwens van Jorgensen snap ik niet zo heel goed waarom Feyenoord niet wat meer werk maakt van Sol.
Hoe zou Feyenoord meer werk moeten maken dan? Geld voor een transfersom hebben we niet.
En Kiev betaalt dik 3 miljoen, terwijl zijn contract komende zomer afloopt.
Ik mag aannemen dat Feyenoord wel op een bepaalde manier een financiering van drie miljoen euro rond kan krijgen. Sowieso had Feyenoord die transfer ook zo kunnen insteken dat Sol pas in de zomer zou komen. Dat zou de prijs ook drukken. Kennelijk heeft Sol niet echt prioriteit.
En, vind jij dat een wijze beslissing?
Hoe zou Feyenoord meer werk moeten maken dan? Geld voor een transfersom hebben we niet. En Kiev betaalt dik 3 miljoen, terwijl zijn contract komende zomer afloopt.
Stop dan maar met betaald voetbal. Als je geen 3 miljoen hebt liggen als je twee wekelijks 50k mensen op de tribune hebt zitten.