Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gaat helemaal nergens over. We spelen een verloren seizoen, hebben al twee (jonge) rechtsbacks en eventueel nog iemand uit de eigen jeugd er achter.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zenit schijnt een bod van 10 miljoen op St Juste te hebben gedaan. Ik zeg snel een tegenbod van 8 miljoen doen voor die gasten wat meer research gaan doen en zich bedenken.

Batigoal

Well-known member
Shakhtar zit ook achter St Juste aan, dus als Feyenoord slim handelt kunnen ze best wel een lekkere winst pakken op een redelijk talent.

Atreides

Well-known member
Gezien het stoppen van van Persie in de zomer en de vertrekwens van Jorgensen snap ik niet zo heel goed waarom Feyenoord niet wat meer werk maakt van Sol.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gezien het stoppen van van Persie in de zomer en de vertrekwens van Jorgensen snap ik niet zo heel goed waarom Feyenoord niet wat meer werk maakt van Sol.

Hoe zou Feyenoord meer werk moeten maken dan? Geld voor een transfersom hebben we niet. En Kiev betaalt dik 3 miljoen, terwijl zijn contract komende zomer afloopt.

Max

Administrator
Forumleiding

Ik mag aannemen dat Feyenoord wel op een bepaalde manier een financiering van drie miljoen euro rond kan krijgen. Sowieso had Feyenoord die transfer ook zo kunnen insteken dat Sol pas in de zomer zou komen. Dat zou de prijs ook drukken. Kennelijk heeft Sol niet echt prioriteit.

Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Ik mag aannemen dat Feyenoord wel op een bepaalde manier een financiering van drie miljoen euro rond kan krijgen. Sowieso had Feyenoord die transfer ook zo kunnen insteken dat Sol pas in de zomer zou komen. Dat zou de prijs ook drukken. Kennelijk heeft Sol niet echt prioriteit.

En, vind jij dat een wijze beslissing?

Max

Administrator
Forumleiding

En, vind jij dat een wijze beslissing?

Ik zie hem eerlijk gezegd niet zo gek vaak spelen. Van wat ik van hem heb gezien lijkt het mij wel een goede spits. Wel vind ik hem wat aan de kleine kant en is hij van de zomer alweer 27. Daar is de prijs dan ook naar.

Van Persie stopt en zelfs als J?rgensen blijft is het de vraag of Vente en J?rgensen wel voldoende is. Vente die komt nog wat lichtjes over.

Ik weet niet wat Van Geel verder op zijn lijstje heeft staan. Daarnaast hebben we wel meer problemen dan alleen een spits. Ik neig er naar om dit als een gemiste kans te zien, want ik geloof niet dat er voor deze positie op korte termijn iets vanuit de jeugd door kan stromen.

SanMark.

Well-known member
Hoe zou Feyenoord meer werk moeten maken dan? Geld voor een transfersom hebben we niet. En Kiev betaalt dik 3 miljoen, terwijl zijn contract komende zomer afloopt.

Stop dan maar met betaald voetbal. Als je geen 3 miljoen hebt liggen als je twee wekelijks 50k mensen op de tribune hebt zitten.

Max

Administrator
Forumleiding
Stop dan maar met betaald voetbal. Als je geen 3 miljoen hebt liggen als je twee wekelijks 50k mensen op de tribune hebt zitten.

Betalende mensen 45.000 en wat daadwerkelijk nog naar De Kuip gaat is een stuk minder.

Bovenaan