Het grote Feyenoord transfertopic

Bernardo

Well-known member
Fysiek echt heel sterk, snel, aanvallend goed maar verdedigend best wel kwetsbaar. Of ie goed genoeg is voor Feyenoord op dit moment, geen idee. Maar heb nog niet het idee dat hij aan zijn plafond zit, kan echt nog wel beter worden
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cambuur wil zoals Bernardo al aangeeft ruim 2 miljoen euro. Ik weet het niet.
 

JFK

Well-known member
Ik vind hem niet slecht.
Hancko schijnt volgens de geruchten 10 miljoen te moeten kosten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus komen er weer twee nieuwe bij. Nog zes inkomende transfers dus deze week .

Die gaan we niet een op een vervangen, maar met het vertrek van Hendrix, Diemers en Bassett zou er zomaar weer een middenvelder bij kunnen komen.
 

De Wolf

Well-known member
Die gaan we niet een op een vervangen, maar met het vertrek van Hendrix, Diemers en Bassett zou er zomaar weer een middenvelder bij kunnen komen.
Niet de grootste noodzaak. Gaat wel een gerucht over een Argentijn met de naam Bullaude. Er is een spits onderweg uit Brazilië en defensief mag er ook wel wat bij. Linksback en een paar centrumverdedigers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als het zo blijft, dan heb je niet per se extra middenvelders nodig nee. Zonder terug te vallen op de jeugd heb je op zes Aursnes en Wieffer. Op de acht kunnen Kökçu, Timber, Toornstra en Szymanski. Op de tien positie ook die vier en eventueel Taabouni, Dilrosun en Wålemark. Dus sowieso vier uitstekende middenvelders, de oplossing voor alles Toornstra en een Wieffer die hopelijk stappen maakt. Genoeg voor drie posities.

Achterin is de nood hoger inderdaad. Pure noodzaak dat er een vervanger komt voor Senesi en om echt een dubbele bezetting te krijgen ook een extra linksback. Dan heb je drie rechtsbacks (inclusief Benita) waarvan Geertruida dan ook de back up is voor centraal achterin. Of men moet voldoende perspectief zien in dat Kleijn of Hartman de stap gaat maken. Lopen alleen te vaak tegen blessures op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aan het einde van de transferzomer heeft Feyenoord net zoveel spelers gehaald als normaal gesproken de gehele top drie bij elkaar in een reguliere zomer.

Zijn er natuurlijk ook een hoop vertrokken en de selectie was vorig jaar te smal.
 

Bernardo

Well-known member
Foeke Booy bevestigd dat Feyenoord geïnformeerd heeft voor Bangura. Voor de rest geen contact meer geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Feyenoord sowieso voor al hun eerste vijf keuzes per positie de beschikbaarheid checkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was tegen ons wel goed en ik lees verder goede berichten. Lijkt mij prima. Wel echt een Football Manager zomer.
 
Bovenaan