Je moet toch wel een briljante TD zijn als je Kazim weet te verkopen.
Nu nog een briljante TD vinden die dat soort spelers niet contracteert.
Je moet toch wel een briljante TD zijn als je Kazim weet te verkopen.
Celtic heeft een spits die er al 20 ingeschoten heeft, en er zijn al 63 doelpunten gemaakt. Wat willen ze met Kazim doen?
Celtic heeft een spits die er al 20 ingeschoten heeft, en er zijn al 63 doelpunten gemaakt. Wat willen ze met Kazim doen?
Ze zoeken nog een speler voor de vechtpartijen met de Rangersspelers, die er volgend jaar weer komen als we de Old Firm volgend jaar weer terug krijgen. (of eigenlijk de hernieuwde Old Firm, want dit is een nieuwe club, maar dat is een andere discussie...)
Oh? dat is nog sneller gegaan dan gedacht. Toch nog 2 wedstrijden per jaar naar een onbekende competitie kijken weer dus.
Oorlog in de 16.
2?
De Old Firm werd op een gegeven moment 12 keer per 3 maanden gespeeld.
2?
De Old Firm werd op een gegeven moment 12 keer per 3 maanden gespeeld.
Werken ze in Schotland nog steeds met die gekke play-offs? De eerste 3 spelen tegen elkaar om een vCL ticket en de rest mag vroeg met vakantie.
Tel daar de bekertoernooien bij op en je komt aan een leuk aantal.
Ik keek er vroeger nog weleens naar uit, maar als je de Old Firm 12 keer per 3 maanden kan kijken (bij wijze van, JMD) gaat de sleet er snel opzitten, vond het geen ruk meer aan.
Barcelona en Real Madrid die speelde op een bepaald moment ook vier keer in een maand tegen elkaar. Dan ga je er ook niet meer voor zitten.
Ik check Twitter elke minuut maar er gebeurt echt helemaal niets. Hoe kan dit? :hsv:
Ik check Twitter elke minuut maar er gebeurt echt helemaal niets. Hoe kan dit? :hsv:
Geen netwerkverbinding?
Van Geel is altijd al een goede verkoper geweest. Al het geld wat van Basten bij Ajax mocht verbrassen heeft hij binnen gehaald geloof ik.Je moet toch wel een briljante TD zijn als je Kazim weet te verkopen.