Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Immers is sowieso nuttiger dan Toornstra. Toornstra heeft dit seizoen uitgebreid de kans gekregen, maar werkelijk niets laten zien.

We zouden overigens ook op een andere manier kunnen gaan voetballen. Nu stond op een bepaald moment in de wedstrijd Kuyt redelijk vrij van zijn centrale verdediger en Botteghin kon hem helemaal in een vrije baan bereiken. Botteghin besloot echter toch weer het balletje breed te geven en de bal ging weer over de vleugel. Iedere aanval over de vleugel met een mislukte voorzet is niet heel verrassend voor de tegenstander.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een anders spits voor Kazim, daar hield ik toch wel rekening mee. En die loopt niet in de jeugd rond.

Wees blij dat er geen 2e Kazim is.

Jong Feyenoord heeft toch een spits? Zet die jongen erin, je wordt toch geen kampioen en de play-offs missen jullie ook niet. En als die jongen niet goed genoeg is, waarom heeft hij dan een contract? Hup, opstellen die jongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wees blij dat er geen 2e Kazim is.

Jong Feyenoord heeft toch een spits? Zet die jongen erin, je wordt toch geen kampioen en de play-offs missen jullie ook niet. En als die jongen niet goed genoeg is, waarom heeft hij dan een contract? Hup, opstellen die jongen.

Jong Feyenoord had een spits Kazim en Jong Feyenoord heeft nu een spits Achahbar.

Gooi die Hermann er gewoon in. Kan nooit slechter gaan.

Wat een flauwekul. Hermann weet bij de A1 al twee jaar lang geen basisplaats af te dwingen. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij ooit gaat slagen bij Feyenoord. Dan kom je nog eerder uit bij Robertha waar ik ook geen hoge verwachtingen heb. Het is qua spitsen echt wachten op Vente. Daar moeten we echt zorgvuldig mee omgaan dat hij zich wel blijft doorontwikkelen.
 

fr-keff

Active member
Jong Feyenoord had een spits Kazim en Jong Feyenoord heeft nu een spits Achahbar.



Wat een flauwekul. Hermann weet bij de A1 al twee jaar lang geen basisplaats af te dwingen. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat hij ooit gaat slagen bij Feyenoord. Dan kom je nog eerder uit bij Robertha waar ik ook geen hoge verwachtingen heb. Het is qua spitsen echt wachten op Vente. Daar moeten we echt zorgvuldig mee omgaan dat hij zich wel blijft doorontwikkelen.

Ok?... Iedereen is daar nog zo lovend over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat Kevin het over Vente heeft waar iedereen lovend over is. Dat klopt wel aardig.
 

Unregistere

Well-known member
Voor wat het waard is: Elia schijnt te azen op een overgang naar een woestijncompetitie en heeft een tweetal zaakwaarnemers benaderd om actief voor hem op zoek te gaan.
 

fr-keff

Active member
Voor wat het waard is: Elia schijnt te azen op een overgang naar een woestijncompetitie en heeft een tweetal zaakwaarnemers benaderd om actief voor hem op zoek te gaan.

Leuk begin maar draait al weken niet. Gisteren hebben we gezien dat er 2 spelers in de jeugd makkelijk meekunnen ipv van Elia. Er zullen niet veel supporters rouwig om zijn mocht hij vertrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor wat het waard is: Elia schijnt te azen op een overgang naar een woestijncompetitie en heeft een tweetal zaakwaarnemers benaderd om actief voor hem op zoek te gaan.

Hopelijk gaat het lukken. Elia kan er werkelijk geen kut van. Bo?tius staat sterk op zijn benen in vergelijking met Elia.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Hopelijk loopt zijn contract af. Hoe minder geld voor Feyenoord des te beter.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Contract loopt hierna nog een seizoen door. Dus het zou mooi zijn als er ??n of andere club uit het Midden-Oosten komt die nog een miljoen of twee voor 'm over heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Prima keuze. Alles beter dan dat je over moet gaan tot het opstellen van jeugdspelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan