Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord transfertopic

Waaronder dus ook de vaste Feyenoorders hier. Ik lees nu dat er een kampioenssfeer hing, en dat Ajacieden werden weggehoond.
Terwijl wij al voor het seizoen toch echt aangaven dat een sterke linksback en topspits prioriteit waren boven de zoveelste middenvelder. Daarnaast gewoon eigen jeugd blijven inpassen.
 

Fabian

Active member
Mwaoh, ze hadden vantevoren al gelijk.

Nee, maar er wordt tegelijkertijd van uitgegaan dat hij de enige was en alle Feyenoorders anders dachten.

Daarnaast is in de toekomst kijken soms nog best lastig. Ik kan vrolijk mijn gelijk gaan halen over Van der Heijden of Kramer, maar wat schiet ik ermee op?
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het wel mee viel.

Jullie Feyenoorders worden betaald om te zeiken over de selectie? Er is nu zoveel meer balans in het team en nu is het aan de coach om er een team van te maken. Op ongeveer elke positie is er de keus uit een eigen jeugd en een ervaren aankoop.

Wanneer er nu goede keuze's worden gemaakt dan is Feyenoord uiteraard nog steeds geen topfavoriet voor de titel maar kunnen ze wel mee doen. Van de basis alleen Clasie weg en een stuk of tig opties erbij (als Botteghin en Kramer erbij komen wat mij wel lijkt te lukken).

Heijden, Vehinovic, Kuijt, Gustafson, Botteghin, Kramer zijn allemaal geen nieuwe Cruijff maar het lijkt me sterk dat niet minstens 4 ervan geen aanwinst zullen zijn en behalve Clasie is er alleen maar brandhout weg gesnoeid.
 

DeftonesJP

New member
Ik app aan een schotse kennis wat we hier van die jongen denken. Uit alles blijkt dat ze hun huiswerk daar niet goed hebben gedaan in elk geval.
 

inhethoekje

Active member
We moeten niet zo verbaasd doen dat dit is gebeurd, ik keur het ten zeerste af maar dit soort voorvallen zitten in de genen van onze club, hoe zeer je het ook afkeurt Feyenoord trekt, meer nog dan enig andere club, dit soort randdebielen aan.

Vraag maar aan Bert Konterman, Paul Bosvelt etc etc.
 

inhethoekje

Active member
Vilhena heeft 28 keer balverlies geleden tegen ADO.



Maar ja,jongen van de club en hij doet zo zijn best.

I rest my case.
 

Miramar

Well-known member
Vilhena heeft 28 keer balverlies geleden tegen ADO.



Maar ja,jongen van de club en hij doet zo zijn best.

I rest my case.

Zou "kind van de club" Gio van hogerhand de opdracht hebben gekregen om Vilhena op te stellen? Dit om hem in de Winterstop te lozen voor wat geld. Nu dit mislukt is(6 potjes, 1 punt en nog steeds die jankerd in je elftal) zijn er spelers die nog wat jaren contract hebben en zeer ontevreden zijn omdat ze alleen maar op maandagavond mogen spelen. Ik kan mij er iets bij voorstellen namelijk.
 

inhethoekje

Active member
Ik zet in op Santos.
Niet omdat ik hem er graag bij zie maar omdat het typisch Feyenoord is om dit soort spelers voor weinig geld op te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan