Mwaoh, ze hadden vantevoren al gelijk.Altijd leuk die mensen die achteraf hun gelijk komen en willen halen.
Mwaoh, ze hadden vantevoren al gelijk.Altijd leuk die mensen die achteraf hun gelijk komen en willen halen.
Mwaoh, ze hadden vantevoren al gelijk.
Jullie Feyenoorders worden betaald om te zeiken over de selectie? Er is nu zoveel meer balans in het team en nu is het aan de coach om er een team van te maken. Op ongeveer elke positie is er de keus uit een eigen jeugd en een ervaren aankoop.
Wanneer er nu goede keuze's worden gemaakt dan is Feyenoord uiteraard nog steeds geen topfavoriet voor de titel maar kunnen ze wel mee doen. Van de basis alleen Clasie weg en een stuk of tig opties erbij (als Botteghin en Kramer erbij komen wat mij wel lijkt te lukken).
Heijden, Vehinovic, Kuijt, Gustafson, Botteghin, Kramer zijn allemaal geen nieuwe Cruijff maar het lijkt me sterk dat niet minstens 4 ervan geen aanwinst zullen zijn en behalve Clasie is er alleen maar brandhout weg gesnoeid.
Wel hel veel wijsheid in die quote; dus toch een trainersprobleem maar dat ging bij Cocu later ook beter. Dat was de enige variabel die ik niet had meegenomen.Ik denk dat het wel mee viel.
Maar krijgen ze hem ook.
Het lijkt ze te gaan lukken om Kazim te lozen aan Celtic.
Vilhena heeft 28 keer balverlies geleden tegen ADO.
Maar ja,jongen van de club en hij doet zo zijn best.
I rest my case.
Zo ff borrelnoten halen, bier staat al koud. Ik ben er klaar voor. Kom maar op met die spits!
Die komt niet.