Wat een gemopper om het spel van een spits. Het gaat er uiteindelijk om dat hij ze erin trapt.
Hij doet 't zeker naar behoren, maar met bijvoorbeeld een Mark Uth in dit elftal ga je ?cht meedoen om de titel.
Wishfull thinking, dit soort spitsen zitten nog steeds liever op de bank bij een Duitse laagvlieger.
Dat is helaas wel de realiteit, spelers als Guardado die liever spelen en belangrijk willen zijn voor een team ipv nog veel meer centjes verdienen zijn er niet veel.
Ik snap nog steeds niet wat mensen in Kramer zien. Leuke spits voor niveau Roda. Voor Feyenoord veel te beperkt.
Het is aan mij te bepalen wat ik van een spits verwacht en of ik mopper en Kramer kan er gewoon geen kut van.
Haha, je bent echt een beetje abuis.Kramer kan je vergelijken met Makaay. Beide spitsen die je opstelt om te scoren en niet meer van moet verwachten.
En een ietsiepietsie meer arbeid verrichtte, een betere kaatser was en 100x sneller was.Met het verschil dat Makaay net iets vaker en op een iets hoger niveau scoorde.
En een ietsiepietsie meer arbeid verrichtte, een betere kaatser was en 100x sneller was.
Met het verschil dat Makaay net iets vaker en op een iets hoger niveau scoorde.
Makaay was een extreem intelligente spits. Kramer kent dat woord niet eens.
Kramer denkt dat als je je toch in de wedstrijd hoeft laten zien, je ook niet hard hoeft te trainen om beter te worden.Makaay was een extreem intelligente spits. Kramer kent dat woord niet eens.
Makaay zat ook op het einde van zijn carri?re. Kramer kan nog wel een aantal jaar mee. Zet hij deze reeks voort verwacht ik ook wel dat hij een paar jaar op een hoger niveau zal doen.
Wat ik wel leuk vind is dat Kramer met zijn 27 op zijn top is. Hij wordt iig nooit meer veel beter, maar het legioen wou hem zo graag dat het bestuur na lang wikken en wegen door de knie?n is gegaan. Geweldig vind ik dat.
De fans hebben dus de spits gekregen die ze verdienen. Prima toch.