Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Hij heeft dus echt helemaal niks goed gedaan bij Southampton?

EDIT: Elia dus. Reactie op dat filmpje van Keff.
 

fr-keff

Active member
CLzYdzcUsAA5E6t.jpg:large


Kramer bij de Kuip.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, daar ga je Jozsef. De Telegraaf is tegenwoordig de meest betrouwbare bron als het om Feyenoord gaat.
 

Jozsef

New member
Qua sportnieuws/Feyenoord nieuws en financieel nieuws staat de Telegraaf gewoon hoog aangeschreven, maar blijf vooral hangen in het verleden.

Ik geef toe, ze zaten er hier goed op. Respect!

Wat dat te maken heeft met een eventuele hang in het verleden van mijn persoon (nonsens) is mij verder een raadsel. Ook nu nog heeft de krant nu eenmaal een bepaalde reputatie. Dat sta ik niet echt alleen in, Max.

Ontopic: Te Vrede weg, Kramer ervoor terug. We zijn er sterker op geworden. Ik vermoed dat Kramer een pinchhitterrol krijgt toebedeeld.
Of ze moeten Kazim nog kunnen verkopen, dat zou ideaal zijn. Dan mogen Kramer en Achahbar het samen uitvechten.
 

Fabian

Active member
Hij moest zijn eigen shirt kopen. Geld is op.

Hij zou het nog doen ook.

Maar om even de positieve kant op te gaan (zag daartoe een verzoek van Ivanhoe)... we hebben in ieder geval weer iemand waarmee we de Ajax-sectie kunnen stangen. Dus ik hoop op vuurwerk in De Klassieker. Even dat doetje op die goal daar op de tenen gaan staan.
 

fr-keff

Active member
Hij zou het nog doen ook.

Maar om even de positieve kant op te gaan (zag daartoe een verzoek van Ivanhoe)... we hebben in ieder geval weer iemand waarmee we de Ajax-sectie kunnen stangen. Dus ik hoop op vuurwerk in De Klassieker. Even dat doetje op die goal daar op de tenen gaan staan.

K3 in de basis in de klassieker. ;)
 

Miramar

Well-known member
Inderdaad en dat ie er twee inschiet. Lijkt me beter dan Tevrede en anders doen we hem gewoon weer weg.
 

Fabian

Active member
Ontopic: Te Vrede weg, Kramer ervoor terug. We zijn er sterker op geworden. Ik vermoed dat Kramer een pinchhitterrol krijgt toebedeeld.
Of ze moeten Kazim nog kunnen verkopen, dat zou ideaal zijn. Dan mogen Kramer en Achahbar het samen uitvechten.

Als je de woorden van Van Bronckhorst hoort, is hij niet gehaald als pinchhitter: 'Na de komst van Kramer zie ik Kuyt vooral als speler voor de rechterflank.'

Dit meldde hij aan JD Stouten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kramer heeft volgens mij ook nog wel eens tegen dat doetje gescoord. Het doetje lijkt overigens te vluchten naar Manchester. Dat kan moeilijk los worden gezien van deze transfer.
 

Cees

New member
Ben wel heel erg benieuwd naar de transfersom en of er nog een speler van ons naar ADO vertrekt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je de woorden van Van Bronckhorst hoort, is hij niet gehaald als pinchhitter: 'Na de komst van Kramer zie ik Kuyt vooral als speler voor de rechterflank.'

Dit meldde hij aan JD Stouten.

Dan zal het straks wel K3 worden.
 

fr-keff

Active member
Kramer heeft volgens mij ook nog wel eens tegen dat doetje gescoord. Het doetje lijkt overigens te vluchten naar Manchester. Dat kan moeilijk los worden gezien van deze transfer.

ADO pakte vorig seizoen nog een punt in de slotfase inderdaad.
 

Cees

New member
Ik ga er toch wel vanuit dat Elia in principe aan de linkerkant komt te staan. Dan kan Kazim gaan banken, net als Bilal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan