Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Elia is naar eigen zeggen al niet wedstrijdfit. Als een speler dat zelf al zegt, dan verwacht ik geen basisplaats voor Elia deze maand.
 

Cees

New member
Bilal moet je gewoon vertrouwen geven. Elia zie ik de komende weken nog weinig minuten maken.
De komende weken zal Elia inderdaad nog niet zo veel spelen, maar daarna verwacht ik zeker dat Elia veel speeltijd gaat krijgen. En daar zal Bilal dan de dupe worden waarschijnlijk.
 

Fabian

Active member
Dan nog even een tussendoortje, want het was wat stil. Ook een quote van Van Bronckhorst: "Voorin hebben we met Kramer en Elia erbij voldoende spelers. Achterin blijven we met Botteghin bezig."

Dus let the show go on!
 

fr-keff

Active member
De komende weken zal Elia inderdaad nog niet zo veel spelen, maar daarna verwacht ik zeker dat Elia veel speeltijd gaat krijgen. En daar zal Bilal dan de dupe worden waarschijnlijk.

Als Bilal de komende weken gewoon goed speelt zal ook Elia op de bank horen te zitten.
 

Cees

New member
Ik ben het er helemaal mee eens om Bilal het vertrouwen te geven. Maar ik verwacht dat Elia, wanneer wedstrijdfit, wel speeltijd gaat krijgen.
En dat Bilal Kuijt uit de basis gaat spelen is ook niet zo vreemd. Wel is duidelijk dat de voorhoede alles behalve duidelijk is de komende weken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Bilal de komende weken gewoon goed speelt zal ook Elia op de bank horen te zitten.

Of Kuyt. Ik hoop dat Kuyt het gaat maken dit seizoen, maar hij valt mij nog niet mee.

Mwah... Elia is meer voor de linkerflank. Bilal voor de rechter.

We hebben hem gekocht van SC Heerenveen waar hij een heel seizoen op de linkerflank heeft gespeeld.


Ging tegen Mexico prima. Anders wellicht in een ren je rot rol op de plek van waar we normaal gesproken Immers zouden opstellen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Te Vrede zijn jullie kwijt. Is al op de foto gezet bij het Abe Lenstra Stadion.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan