fr-keff
Active member
Ik ga er toch wel vanuit dat Elia in principe aan de linkerkant komt te staan. Dan kan Kazim gaan banken, net als Bilal.
Bilal moet je gewoon vertrouwen geven. Elia zie ik de komende weken nog weinig minuten maken.
Ik ga er toch wel vanuit dat Elia in principe aan de linkerkant komt te staan. Dan kan Kazim gaan banken, net als Bilal.
Dan zal het straks wel K3 worden.
De komende weken zal Elia inderdaad nog niet zo veel spelen, maar daarna verwacht ik zeker dat Elia veel speeltijd gaat krijgen. En daar zal Bilal dan de dupe worden waarschijnlijk.Bilal moet je gewoon vertrouwen geven. Elia zie ik de komende weken nog weinig minuten maken.
De komende weken zal Elia inderdaad nog niet zo veel spelen, maar daarna verwacht ik zeker dat Elia veel speeltijd gaat krijgen. En daar zal Bilal dan de dupe worden waarschijnlijk.
Als Bilal de komende weken gewoon goed speelt zal ook Elia op de bank horen te zitten.
Gewoon op prestaties beoordelen en Kuyt kan het bokkie worden.
Mwah... Elia is meer voor de linkerflank. Bilal voor de rechter.
Toch las ik vandaag berichten dat morgen Kuyt, Kazim en Bilal voorin staan.
Toch las ik vandaag berichten dat morgen Kuyt, Kazim en Bilal voorin staan.
Als Bilal de komende weken gewoon goed speelt zal ook Elia op de bank horen te zitten.
Mwah... Elia is meer voor de linkerflank. Bilal voor de rechter.
Linksback?
We hebben hem gekocht van SC Heerenveen waar hij een heel seizoen op de linkerflank heeft gespeeld.
Kazim vanaf links.