Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

1,5 miljoen volgens De Telegraaf. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Het ene moment lees je dat Feyenoord 2 miljoen geboden heeft en ADO 3 miljoen wil en dat de daarom de onderhandelingen hebben afgeblazen. En een paar uur later ligt er een akkoord over 1,5 miljoen. Vaag gedoe allemaal.

De Telegraaf is de laatste tijd spot on. Ik kan mij niet voorstellen dat Feyenoord 3 miljoen euro neerlegt voor een 26-jarige spits van ADO Den Haag met een 1-jarig contract.

Wel pijnlijk voor het AD die met een touwtrekplaatje komt van Feyenoord die twee miljoen biedt en ADO die drie miljoen vraagt. Op die lijn zit Krabbendam/VI geloof ik ook. Vreemde gang van zaken dat de Telegraaf tegenwoordig de krant voor het Feyenoord nieuws is.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Dat is even raar wakker worden. Ik dacht dat ik het niet goed las... maar nu toch KramerT.

Ach ja, ik zie het allemaal wel.
 

Fabian

Active member
Het AD zet gewoon zijn krantenartikel online waarin staat dat het nog niet rond is...

Ik merk het wel vandaag waar het op uit draait. Maar als het met bonussen nog uitdraait op 3 miljoen of meer, wil ik Van Geel best betitelen als niet goed wijs.
 

Jozsef

New member
Als van Geel werkelijk meer dan 2 miljoen heeft geboden direct op staande voet ontslag.
Aardige spits hoor, beter dan die 2 prutsers maar Kramer heeft nog maar een 1-jarig contract.
 

fr-keff

Active member
Als van Geel werkelijk meer dan 2 miljoen heeft geboden direct op staande voet ontslag.
Aardige spits hoor, beter dan die 2 prutsers maar Kramer heeft nog maar een 1-jarig contract.

Dat krijg je ervan als iedereen maar om Kramer blijft roepen. Kat in het nauw...
 

Fabian

Active member
Klopt. Maar voorlopig is er nog helemaal geen akkoord. Welke bron is nu te vertrouwen? Feyenoord.nl en verder niets.

Het is ouderwets De Telegraaf tegenover het AD. Is weer eens wat anders.

Ik moet wel zeggen dat De Telegraaf de laatste maanden spot on is wat betreft hun nieuws. Ik denk bijvoorbeeld aan Koolhaas voor het stadion en Gustafson. Lijkt wel of zij opeens een lijntje hebben met De Kuip.
 

Fabian

Active member
Maar Gouka van AD meldt nu op Twitter dat er nog geen deal is. Kramer zelf is wel al persoonlijk rond met Feyenoord.
 

Cees

New member
Als van Geel werkelijk meer dan 2 miljoen heeft geboden direct op staande voet ontslag.
Aardige spits hoor, beter dan die 2 prutsers maar Kramer heeft nog maar een 1-jarig contract.

Als je dan bedenkt dat er voor Boetius 2,5 miljoen is betaald bij een eenjarig contract en dan heb je dus een speler met veel potentie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu Botteghin nog en we doen mee om de titel.... Aldus John de Wolf.

Als deze selectie vier weken geleden bij elkaar was en als ik niet Feyenoord drie keer live inspiratieloos had zien voetballen, dan had De Wolf daar gelijk in.
 

Jozsef

New member
11619ca0ecbb4432b528307375a359fd.jpg


De Leugengraaf doet z'n naam weer eer aan...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hun trackrecord is de laatste tijd beter dan alle andere nieuwsbronnen bij elkaar, maar laat de haat los.

Nu je toch pas in augustus gaat shoppen kan je hem overigens beter na ADO - PSV halen.
 

Keyser S?ze

New member
De Leugengraaf doet z'n naam weer eer aan...


De Telegraaf schrijft letterlijk: "ADO Den Haag verwacht vandaag al de transfer af te ronden van zijn topscorer naar Rotterdam, voor een bedrag van ruim 1,5 miljoen euro."

Kramer twittert: "Er is nog geen akkoord."

Dat lijkt mij ongeveer hetzelfde. Zie niet wat daar nou zo leugenachtig aan is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan