fr-keff
Active member
Tussen de nul en honderd moet zeker gaan lukken. Hij heeft in de voorbereiding al een penalty erin geschoten. Wel waarschijnlijk zijn enig schot tussen palen, maar dat mag de pret niet drukken.
Let maar op mijn woorden!
Tussen de nul en honderd moet zeker gaan lukken. Hij heeft in de voorbereiding al een penalty erin geschoten. Wel waarschijnlijk zijn enig schot tussen palen, maar dat mag de pret niet drukken.
Kuyt maakt dit seizoen minimaal 15 doelpunten, 20 is ook gewoon nog haalbaar!
Die hebben met die Veerman toch al reus die technisch niet onderlegd is? Die komen echt Te Vrede niet ophalen.SC Heerenveen wil nog altijd Te Vrede halen.
+1Jullie Feyenoorders worden betaald om te zeiken over de selectie? Er is nu zoveel meer balans in het team en nu is het aan de coach om er een team van te maken. Op ongeveer elke positie is er de keus uit een eigen jeugd en een ervaren aankoop.
Wanneer er nu goede keuze's worden gemaakt dan is Feyenoord uiteraard nog steeds geen topfavoriet voor de titel maar kunnen ze wel mee doen. Van de basis alleen Clasie weg en een stuk of tig opties erbij (als Botteghin en Kramer erbij komen wat mij wel lijkt te lukken).
Heijden, Vehinovic, Kuijt, Gustafson, Botteghin, Kramer zijn allemaal geen nieuwe Cruijff maar het lijkt me sterk dat niet minstens 4 ervan geen aanwinst zullen zijn en behalve Clasie is er alleen maar brandhout weg gesnoeid.
Laat Koeman zich lekker bij zijn eigen ploeg houden dan te oordelen over een collega trainer bij Ajax en nu dus ook al het transferbeleid van Feyenoord.+1
De Feyenoordsectie is met stip de zuurpruimsectie van DVK geworden lijkt het wel. Ik verlang bijna naar Reza, die kunnen we bijna nog een positivo noemen in vergelijking met wat ik hier allemaal lees. Koeman was redelijk positief over het transferbeleid van Feyenoord, laat ik die maar wat serieuzer nemen.
Volgens mij is Veerman nog wel aardig technisch.Die hebben met die Veerman toch al reus die technisch niet onderlegd is? Die komen echt Te Vrede niet ophalen.
Volgens mij is Veerman nog wel aardig technisch.
Volgens mij is Veerman nog wel aardig technisch.
Jullie Feyenoorders worden betaald om te zeiken over de selectie? Er is nu zoveel meer balans in het team en nu is het aan de coach om er een team van te maken. Op ongeveer elke positie is er de keus uit een eigen jeugd en een ervaren aankoop.
Wanneer er nu goede keuze's worden gemaakt dan is Feyenoord uiteraard nog steeds geen topfavoriet voor de titel maar kunnen ze wel mee doen. Van de basis alleen Clasie weg en een stuk of tig opties erbij (als Botteghin en Kramer erbij komen wat mij wel lijkt te lukken).
Heijden, Vehinovic, Kuijt, Gustafson, Botteghin, Kramer zijn allemaal geen nieuwe Cruijff maar het lijkt me sterk dat niet minstens 4 ervan geen aanwinst zullen zijn en behalve Clasie is er alleen maar brandhout weg gesnoeid.
Is Bottegin nu al binnenboord of hoe zit dat of wachten we lekker tot 31 aug.
Ai, jij doet geen oog meer dicht. Ik las ergens dat we twee miljoen hadden geboden. Duur grapje voor een paniek aankoop. Spits nummer vijf die hij in een jaar tijd een contract voor de neus schuift.
Dan zal het met bonussen nog wel oplopen tot 3 miljoen.