Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord transfertopic

Kuyt maakt dit seizoen minimaal 15 doelpunten, 20 is ook gewoon nog haalbaar!

Sorry keff, de Kuijt van drie jaar geleden misschien wel. Avatarbetje? :cool:
De sleet zit erop. En goed ook. Ik schrok zaterdag van 'm. Zet 'm maar rechts op het middenveld.
Of laat 't 'm uitvechten met Bilal. Die overigens twee goede actie's had in de gehele voorbereiding.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
In hetzelfde Voetbal Primeur stuk staat dat het niet zeker is of ze nog interesse hebben, want Heerenveen heeft al vier spitsen.
 

Shayman

New member
Jullie Feyenoorders worden betaald om te zeiken over de selectie? Er is nu zoveel meer balans in het team en nu is het aan de coach om er een team van te maken. Op ongeveer elke positie is er de keus uit een eigen jeugd en een ervaren aankoop.

Wanneer er nu goede keuze's worden gemaakt dan is Feyenoord uiteraard nog steeds geen topfavoriet voor de titel maar kunnen ze wel mee doen. Van de basis alleen Clasie weg en een stuk of tig opties erbij (als Botteghin en Kramer erbij komen wat mij wel lijkt te lukken).

Heijden, Vehinovic, Kuijt, Gustafson, Botteghin, Kramer zijn allemaal geen nieuwe Cruijff maar het lijkt me sterk dat niet minstens 4 ervan geen aanwinst zullen zijn en behalve Clasie is er alleen maar brandhout weg gesnoeid.
 

Ivanhoe

Active member
Jullie Feyenoorders worden betaald om te zeiken over de selectie? Er is nu zoveel meer balans in het team en nu is het aan de coach om er een team van te maken. Op ongeveer elke positie is er de keus uit een eigen jeugd en een ervaren aankoop.

Wanneer er nu goede keuze's worden gemaakt dan is Feyenoord uiteraard nog steeds geen topfavoriet voor de titel maar kunnen ze wel mee doen. Van de basis alleen Clasie weg en een stuk of tig opties erbij (als Botteghin en Kramer erbij komen wat mij wel lijkt te lukken).

Heijden, Vehinovic, Kuijt, Gustafson, Botteghin, Kramer zijn allemaal geen nieuwe Cruijff maar het lijkt me sterk dat niet minstens 4 ervan geen aanwinst zullen zijn en behalve Clasie is er alleen maar brandhout weg gesnoeid.
+1

De Feyenoordsectie is met stip de zuurpruimsectie van DVK geworden lijkt het wel. Ik verlang bijna naar Reza, die kunnen we bijna nog een positivo noemen in vergelijking met wat ik hier allemaal lees. Koeman was redelijk positief over het transferbeleid van Feyenoord, laat ik die maar wat serieuzer nemen.
 

Pascallovic

Well-known member
+1

De Feyenoordsectie is met stip de zuurpruimsectie van DVK geworden lijkt het wel. Ik verlang bijna naar Reza, die kunnen we bijna nog een positivo noemen in vergelijking met wat ik hier allemaal lees. Koeman was redelijk positief over het transferbeleid van Feyenoord, laat ik die maar wat serieuzer nemen.
Laat Koeman zich lekker bij zijn eigen ploeg houden dan te oordelen over een collega trainer bij Ajax en nu dus ook al het transferbeleid van Feyenoord.
 

Ivanhoe

Active member
Wat Koeman zei past prima in de context van wat hij wilde zeggen, namelijk (i) dat jonge spelers gek worden gemaakt door hun zaakwaarnemers en veel te vroeg naar het buitenland vertrekken en (ii) dat je met te jeugdige selecties het niet redt in Europa. Hij heeft groot gelijk en voorbeelden te over die zijn gelijk staven. Niks mis mee, dat Koeman - desgevraagd- aangeeft dat Feyenoord een goede keus heeft gemaakt door Kuyt en Elia aan te trekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is Veerman nog wel aardig technisch.

Dat lijkt iig beter op orde dan Te Vrede. Excelsior heeft hem ooit eens bij Jong AZ opgepikt, maar gezien zijn gebrekkige techniek kan ik mij nauwelijks voorstellen dat hij er erg lang in de opleiding heeft gezeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jullie Feyenoorders worden betaald om te zeiken over de selectie? Er is nu zoveel meer balans in het team en nu is het aan de coach om er een team van te maken. Op ongeveer elke positie is er de keus uit een eigen jeugd en een ervaren aankoop.

Wanneer er nu goede keuze's worden gemaakt dan is Feyenoord uiteraard nog steeds geen topfavoriet voor de titel maar kunnen ze wel mee doen. Van de basis alleen Clasie weg en een stuk of tig opties erbij (als Botteghin en Kramer erbij komen wat mij wel lijkt te lukken).

Heijden, Vehinovic, Kuijt, Gustafson, Botteghin, Kramer zijn allemaal geen nieuwe Cruijff maar het lijkt me sterk dat niet minstens 4 ervan geen aanwinst zullen zijn en behalve Clasie is er alleen maar brandhout weg gesnoeid.

Het meeste commentaar richt zich vooral op de timing. Als alle oefenwedstrijden zijn gespeeld gaat Van Geel voor Van der Heijden, Botteghin en Kramer. Die centrale verdedigers hadden er drie of vier weken eerder moeten zijn en Kramer is helemaal een vreemd verhaal. In een jaar tijd vijf spitsen een contract voorschuiven en waarom bedenk je begin augustus dat je hem moet hebben? Een hoop spelers die laat aanhaken waardoor je weer achter de feiten aanloopt bij de competitiestart. Op zichzelf heb ik zelf ook Van der Heijden en Botteghin genoemd als opties, dus dat vind ik dan prima verdedigers. Kramer sta ik neutraal in. Gustafson is verder prima, maar niet de hoogste prioriteit en zeker niet voor die positie.

Verder zal wordt de negativiteit verder versterkt door verhalen en waarnemingen van de gang van zaken binnen de selectie en het waardeloze spel. Ondanks dat er tijdens de voorbereiding de enige mutatie was dat we Kuyt en Vejinovic erbij hadden en Clasie weg ging lijkt het spel nergens naar. Er zit geen enkele lijn in. Alle drie de oefenpotjes verliepen dramatisch. Als ik dan vanavond live Vitesse aan het werk zie waar het een grote spelersdans is geweest, dan zit daar wel al echt veel lijn in het spel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is Bottegin nu al binnenboord of hoe zit dat of wachten we lekker tot 31 aug.

Vrees het laatste. Grunn heeft ook wel een punt. Die gingen niet meer uit van een vertrek van Botteghin. ADO is natuurlijk een lulverhaal. Die zijn werkelijk de hele zomer bezig geweest met Engeland en later de zandbak. Kramer was eigenlijk al weg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
WTF!?

Feyenoord en ADO akkoord over Kramer. Gaat waarschijnlijk morgen al tekenen. :wtf:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Ai, jij doet geen oog meer dicht. Ik las ergens dat we twee miljoen hadden geboden. Duur grapje voor een paniek aankoop. Spits nummer vijf die hij in een jaar tijd een contract voor de neus schuift.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ai, jij doet geen oog meer dicht. Ik las ergens dat we twee miljoen hadden geboden. Duur grapje voor een paniek aankoop. Spits nummer vijf die hij in een jaar tijd een contract voor de neus schuift.

1,5 miljoen volgens De Telegraaf. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Het ene moment lees je dat Feyenoord 2 miljoen geboden heeft en ADO 3 miljoen wil en dat de daarom de onderhandelingen hebben afgeblazen. En een paar uur later ligt er een akkoord over 1,5 miljoen. Vaag gedoe allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan