Overigens wilden zowel Bo?tius en Vilhena niet bijtekenen. Wat had Feyenoord dan moeten doen?
Natuurlijk is een mix goed maar ik ben bang dat de opstelling er zo uitziet over een paar weken:
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Van der Heijden - Nelom
Immers - Venjinovic - El Ahmadi
Kuyt - Kramer - Elia
Nog maar 3 spelers uit de eigen jeugd. Waar ik bij Nelom op moment van typen zelfs twijfel.
Elia, daar zal vriend IHH wel heel blij mee zijn!
Integendeel, uiteraard heeft hij het geluk mogen meemaken om voor de mooiste club van Duitsland te spelen maar zijn komst vind ik allerminst positief te noemen.
Iets zegt mij dat deze jongen zo ver naast zijn voetbalschoenen loopt dat hij niet eens meer weet waar hij ze heeft neergezet.
Ik durf wel met zekerheid te stellen dat die schoenen dan in ADO of Enschede staan, dus wellicht moet de materiaalman daar maar gaan zoeken.
Jij Elia, Jozsef en ik Kramer, deal?
O ja, en ik wil Immers terug in de basis, kan de Labrador ondertussen niet naar een zandbak?
Zo blij ben ik nou ook weer niet met Elia. Maar ach ja, voor mijn part. Laat die lange maar komen. Al is het maar om dat we dan van dat eeuwige geroep om hem op twitter af zijn.
Lijkt me voorlopig prima. El Ahmadi kan niet als aanvallende middenvelder. En Toornstra bakt er helemaal niks van in de voorbereiding. Hopen dat Gustafson snel de kans krijgt. Lijkt me dat we daar op termijn verder mee gaan komen dan met Immers. Of anders Schuurman maar, vind ik ook prima.
Zag van de week dat Guidetti na 1 minuut al scoorde voor Celta en dat de supporters daar hem nu al in de harten heeft gesloten.
Ik moest toen aan enkele leden denken.:football2:
Kan El Ahmadi niet lekker naar de zandbak en Immers naar Den Haag zodat we ook geen geld voor Kramer hoeven af te tikken?