Kramer is technisch natuurlijk wel een paar klasses beter dan Te Vrede. Verder heeft Kramer wel behoorlijk wat beslissende goals gemaakt. Zonder Kramer had ADO waarschijnlijk nacompetitie kunnen spelen.
Als je Kramer erin brengt dan kan je tenminste nog hopen dat er iets gaat gebeuren, als je Te Vrede 15 minuten voor tijd erin brengt weet je dat de wedstrijd is gespeeld en dat we hebben verloren, dat is het verschil met die 2 en daarom is het het geld waard om te Vrede weg te doen en Kramer te halen.
Die rol zie ik eerder weggelegd voor Kazim.Als je Kramer er15 minuten voor tijd inbrengt dan kan je tenminste nog hopen dat er iets gaat gebeuren, als je Te Vrede 15 minuten voor tijd erin brengt weet je dat de wedstrijd is gespeeld en dat we hebben verloren, dat is het verschil met die 2 en daarom is het het geld waard om te Vrede weg te doen en Kramer te halen.
Die rol zie ik eerder weggelegd voor Kazim.
Dat is ook wel zo, het is een fysieke speler. Maar wel eentje die oorlog kan maken als het nodig.Die maakt vooral een hoop overtredingen. Maar goed, ik ben altijd vrij negatief over Kazim.
Heeft Barcelona niet een leuke spits lopen? We gingen toch meer met de contacten van Gio werken.