inhethoekje
Active member
Kramer ook nog even ophalen, Fraser wilt Havenaar erbij dus die heeft zich blijkbaar al neergelegd bij een vertrek van Kramer.
En we kunnen nog wel 3 jaar blijven door ouwehoeren dat Clasie een kind van de club is maar het is wel gebleken dat het met hem ook niet lukt, laat die gast van Vitesse maar komen, misschien dat er nu af en toe een bal invliegt vanaf het middenveld, winnen we ook een keer wedstrijden die we nu verloren omdat ons middenveld breien tot hoofdzaak had gemaakt ipv scoren.
Leuk ventje die Clasie maar we weten het nu wel, volgende.
Dat is wel een beetje appels met peren vergelijken. Clasie is een controleur en die met die moeilijke naam is veel meer aanvallend ingesteld.
Dat doe ik natuurlijk niet. Vooral niet als jij zo hyper bent.Je leest mijn post niet goed, probeer het nog een keer en anders ga je maar naar je eigen sectie.
Bottegin graag.
Zou ik ook een uitstekende keuze vinden. Al een paar jaar trouwens. Maar ik vrees dat hij niet voor de bank van Feyenoord gaat kiezen.
Van de Bergh van Heerenveen voor de Labrador en je hebt weer een middenveld die doet terugdenken aan de tijd met Paultje Bosvelt.
Dat is wel een beetje appels met peren vergelijken. Clasie is een controleur en die met die moeilijke naam is veel meer aanvallend ingesteld.
Zou ik ook een uitstekende keuze vinden. Al een paar jaar trouwens. Maar ik vrees dat hij niet voor de bank van Feyenoord gaat kiezen.
Nee natuurlijk niet. Dat is een basispeler. Van Beek of Kongolo zal moeten wijken naar de zijkanten.
Van de Bergh van Heerenveen voor de Labrador en je hebt weer een middenveld die doet terugdenken aan de tijd met Paultje Bosvelt.
Ik ben ook geen voorstander van Kramer, maar vergeet niet dat hij dit seizoen lang niet iedere wedstrijd mocht beginnen en eindigen. Dan is zeventien goals gewoon erg knap en zeker bij ADO.
Jij zegt dat hij technisch verrassend aardig mee kan. Dat klopt niet. Technisch is hij net zo goed als Te Vrede.