Eef de Kip
Well-known member
Zou Ziyech nou echt nog in Nederland willen blijven?
Zou je die laatste 2 erbij willen hebben als je om het kampioenschap en in de Champions League speelt?
Rond Van Ginkel speelt nu veel onzekerheid. Dat is ook de reden dat ze Ziyech nu op het oog hebben.
Ik zal ook niet ontkennen dat het voor Feyenoord een bruikbare speler is.Maher zou ik er zeker bij willen hebben. Het is ondenkbaar dat die gast opeens niet meer zou kunnen voetballen.
:duim:Let maar op Joszef, PSV pikt Ziyech op voor ongeveer 5 miljoen en over twee jaar gaat hij voor het 7-voudige weg.
Feyenoord is gewoon kutclub!
Helemaal mee eens. Als hij naar een nieuwe club gaat kan het weer een pareltje worden.Maher zou ik er zeker bij willen hebben. Het is ondenkbaar dat die gast opeens niet meer zou kunnen voetballen.
Zou Ziyech nou echt nog in Nederland willen blijven?
:duim:
Denk het ook niet. Hij is ook 'al' weer 23. Als je nog echt de top wil halen, moet je dan niet nog eens 2 jaar in Nederland blijven hangen.
Schuurman wordt komend seizoen verhuurd aan Willem II. Lijkt me goed dat hij minuten kan gaan maken want onder Van Bronckhorst krijgt hij geen kans helaas.
Mooi, hopelijk verkleint dat de kans dat ze Sevinc aantrekken.Schuurman wordt komend seizoen verhuurd aan Willem II. Lijkt me goed dat hij minuten kan gaan maken want onder Van Bronckhorst krijgt hij geen kans helaas.
Schuurman wordt komend seizoen verhuurd aan Willem II. Lijkt me goed dat hij minuten kan gaan maken want onder Van Bronckhorst krijgt hij geen kans helaas.
Vilhena schijnt in gesprek te wezen met Olympiakos.
Hoezo? Elk jaar voetballen in de Champions League.