Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Guest
Zou je die laatste 2 erbij willen hebben als je om het kampioenschap en in de Champions League speelt?

Rond Van Ginkel speelt nu veel onzekerheid. Dat is ook de reden dat ze Ziyech nu op het oog hebben.

Maher zou ik er zeker bij willen hebben. Het is ondenkbaar dat die gast opeens niet meer zou kunnen voetballen.
 

inhethoekje

Active member
Maher, tuurlijk, de Labrador heeft net bijgetekend dus we kunnen nog wel iemand gebruiken die de bal het liefst naar een speler brengt.
 

Cees

New member
Schuurman wordt komend seizoen verhuurd aan Willem II. Lijkt me goed dat hij minuten kan gaan maken want onder Van Bronckhorst krijgt hij geen kans helaas.
 

fr-keff

Active member
Denk het ook niet. Hij is ook 'al' weer 23. Als je nog echt de top wil halen, moet je dan niet nog eens 2 jaar in Nederland blijven hangen.

pelle-dankt-koeman-en-feyenoord-doelpunt-belgie.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schuurman wordt komend seizoen verhuurd aan Willem II. Lijkt me goed dat hij minuten kan gaan maken want onder Van Bronckhorst krijgt hij geen kans helaas.

In die zin kunnen ze hem net zo goed gelijk verkopen.
 

Cees

New member
Als hij goed genoeg is zal hij dat komend seizoen moeten laten zien. En dan kan hij met meer ervaring aansluiten en wellicht zijn kans pakken.
En als hij het komend seizoen niet laat zien is het verder ook duidelijk.
 

De Wolf

Well-known member
Griekenland heeft een matige competitie.

Olympiakos speelt regelmatig CL, maar heeft daar net zoveel te zoeken als een willekeurige Nederlandse club.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan