Als Dost komp dan verkondig ik een seizoen lang dat Dave Mitchell toch echt de beste spits was in onze historie maar dat ik de enige was die het zag.
Dost schijnt Feyenoord te hebben laten weten dat hij niet komt. Op zich wel fijn. Zitten we niet weer een hele zomer op 'm te wachten, om vervolgens met ??n of andere nietsnut opgescheept te zitten.
Ja en zuipen voor 10.Vond ik ook nooit verkeerd. Wat kon die knakker koppen!
We zullen opgescheept gaan raken met een nietsnut. Daar durf ik rattengif op in te nemen.
Dost schijnt Feyenoord te hebben laten weten dat hij niet komt. Op zich wel fijn. Zitten we niet weer een hele zomer op 'm te wachten, om vervolgens met ??n of andere nietsnut opgescheept te zitten.
Ongetwijfeld. Wout Weghorst ofzo.
Ongetwijfeld. Wout Weghorst ofzo.
Ik ben bang dat er een Chileense spits gaat komen.
Ventje is 21 en heeft al, ik meen, 6 clubs gehad, dat is een blijvertje voor de komende 6 jaar, denk je niet?
3 keer!En heeft in die 6 jaar 3 keer gescoord. Een topper dus.
Gewoon Depay een jaartje huren!!
Kan die jongen lekker ballen in zijn hometown en s'avonds lekker op stap met zijn bradda's
Om nog een oud-Feyenoorder te droppen: Marian Damaschin... Kreeg 's middags zijn werkvergunning en schoot 's avonds Feyenoord langs PSV in de eerste editie van de PTT Telecomcup (die John Metgod vervolgens van de stadiontrap liet kukelen), de voorloper van de John Cruijff Schaal. Verder heeft die Damaschin voor mijn gevoel weinig gedaan.
Woutje Weghorst zal het inderdaad wel worden. Typische Feyenoord aankoop...
Inderdaad beter dat we daar niet op blijven wachten. Dan kunnen nu weer nieuwe lijstjes gemaakt worden.Dost schijnt Feyenoord te hebben laten weten dat hij niet komt. Op zich wel fijn. Zitten we niet weer een hele zomer op 'm te wachten, om vervolgens met ??n of andere nietsnut opgescheept te zitten.