Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Een litertje rode wijn, twee liter bier en een shortje wodka, maar Veldwijk maakt sense. Misschien iets te duur.
 

inhethoekje

Active member
Heb je voor Feyenoord, Barcelona en Arsenal gespeeld (RKC sla ik voor het gemak even over) en dan moet je als trainer kiezen tussen Kramer of Veldwijk.:eek:mg:
 

Cees

New member
Volgende gerucht is dat Feyenoord interesse zou hebben in St. Juste wanneer Kongolo vertrekt. Mits er niet de hoofdprijs wordt betaald zie ik dat wel zitten. Hij moet nog wel wat groeien, maar er zit nog wel potentie in en hij is jong.
 

Pascallovic

Well-known member
Afhankelijk van de prijs zou ik het een prima aankoop vinden. Maar dat vond ik ook van Bilal die uiteindelijk vies is tegengevallen.
 

JFK

Well-known member
Afhankelijk van de prijs zou ik het een prima aankoop vinden. Maar dat vond ik ook van Bilal die uiteindelijk vies is tegengevallen.

Ik vind hem ook niet verkeerd. Hij schijnt een contract te hebben voor nog een jaar plus een optie voor nog eens twee jaar.
Heerenveen ga natuurlijk een miljoentje of 4 vragen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind hem ook niet verkeerd. Hij schijnt een contract te hebben voor nog een jaar plus een optie voor nog eens twee jaar.
Heerenveen ga natuurlijk een miljoentje of 4 vragen.

Hallo, 1,5 miljoen en niet zeuren.
 

Jozsef

New member
En dan PSV dat gewoon even terloops naar Ziyech informeert, ondanks een overschot aan goede middenvelders....

Maar vooral straks op de Open Dag weer allemaal schreeuwen dat "we dit jaar ?cht mee gaan doen".
 

JFK

Well-known member
En dan PSV dat gewoon even terloops naar Ziyech informeert, ondanks een overschot aan goede middenvelders....

Maar vooral straks op de Open Dag weer allemaal schreeuwen dat "we dit jaar ?cht mee gaan doen".
Let maar op Joszef, PSV pikt Ziyech op voor ongeveer 5 miljoen en over twee jaar gaat hij voor het 7-voudige weg.
Feyenoord is gewoon kutclub!
 

Jozsef

New member
Welnee joh. De club zelf is uniek, groots, vol emotie en ik zou ook nooit willen ruilen. Maar ik heb geaccepteerd dat een titel er op deze manier voorlopig niet in zit. Nu de rest nog.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Van Ginkel is weer weg. Schaars had toch een aflopend contract?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan