Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Is Woudenberg na een sterk seizoen een optie? Of toch te licht voor Feyenoord?
Daarbij ga ik er verder van uit dat Kongolo zal vetrekken.

Ach verrek de Witte Keniaan die heeft het idd uitstekend gedaan bij NEC.

Lijkt me zeker niet minder dan Nelom.
 

Cees

New member
Dat maakt hem nog niet slechter dan Nelom. :)
Maar een goed seizoen bij NEC betekent niet dat hij het bij Feyenoord wel kan. Ik heb hem verder ook niet gevolgd dit seizoen. Maar wanneer Kongolo vertrekt valt daar wel een groot gat wanneer Woudenberg niet goed genoeg is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond Nelom het laatste half jaar prima spelen. Snapte ook niet waarom Kongolo opeens weer linksback moest gaan spelen.
 

fr-keff

Active member
Ik ben bang van niet, scenario voor de komende weken/maanden:
Dost heeft niet bij voorbaat nee gezegd en heeft bedenktijd gekregen van Feyenoord. Dus de directie blijft wachten en hopen op Bas Dost die over anderhalve maand toch voor een andere betere aanbieding kiest zodat alle andere opties inmiddels ook een andere club hebben en contracteerd vervolgens Wout Weghorst voor 3,5 miljoen.

Zou toch behoorlijk stom zijn aangezien hij transfervrij is.
 

Susa

New member
Ik vond Nelom het laatste half jaar prima spelen. Snapte ook niet waarom Kongolo opeens weer linksback moest gaan spelen.

Ik wel....

Nelom is te zwak voor de top. Niet dat Feyenoord top is maar ik ben deze jongen nu na 4 jaar wel zat.

Tijd voor een nieuwe linksback:duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Trabzonspor wil Bilal huren en zijn vader schijnt dat wel te zien zitten. Wat een bullshit. Kopen of anders niet. Verhuren schieten wij helemaal niks mee op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord schijnt persoonlijk rond de zijn met Mariusz Stepinski, een Poolse spits van 21 jaar. Ik ken hem niet, maar hij schijnt international te zijn en afgelopen seizoen 15 goals te hebben gemaakt in de Poolse competitie. In elk geval wel positief dat ze niet voor een voor de hand liggende spits gaan. Als Santos of Weghorst.
 

JFK

Well-known member
Feyenoord schijnt persoonlijk rond de zijn met Mariusz Stepinski, een Poolse spits van 21 jaar. Ik ken hem niet, maar hij schijnt international te zijn en afgelopen seizoen 15 goals te hebben gemaakt in de Poolse competitie. In elk geval wel positief dat ze niet voor een voor de hand liggende spits gaan. Als Santos of Weghorst.


Ik las dat ze bezig zijn met een Poolse middenvelder waar Cub Brugge en Tottenham ook achter aan zitten.
 

Fabian

Active member
Ik las dat ze bezig zijn met een Poolse middenvelder waar Cub Brugge en Tottenham ook achter aan zitten.

Linetty. Een speler die ik dom toevallig in het spelletje FIFA 16 had gekocht.

Maar volgens mij hangen aan deze spelers een aardige transfersom. En ik geloof dat we niet een heel groot potje hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan