Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las dat ze bezig zijn met een Poolse middenvelder waar Cub Brugge en Tottenham ook achter aan zitten.

Mooi, we kunnen wel een middenvelder gebruiken. Gelukkig dat we voor het eerst sinds jaren weer een spits gaan contracteren.
 

ALenstra

Well-known member
Die Mariusz Stepinski schijnt 2 jaar bij FC N?rnberg gezeten te hebben zonder er een wedstrijd te spelen. Wel werd hij uitgeleend aan Wisla Krakau.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Vorig jaar ook niet en toen werd er ook een blik spelers opengetrokken.

Paar waardeloze oefenpotjes en we kopen er weer vijf of zes. Die kan is vrij groot gezien we afgelopen seizoen toch wel dertig waardeloze competitie en bekerwedstrijden hebben gespeeld.

Ik begrijp dat Van Geel weer de beoordelingsronde heeft overleefd en zijn salarisverhoging weer binnen heeft. De Dost act zal dus neem ik aan verder achterwege blijven.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ik begrijp dat Van Geel weer de beoordelingsronde heeft overleefd en zijn salarisverhoging weer binnen heeft. De Dost act zal dus neem ik aan verder achterwege blijven.

Twee man willen hem weg hebben, maar het lukt ze niet om de rest te overtuigen. Waaronder een huisvriend van Van Geel. Dus lastig.
 
'Feyenoord heeft interesse in Chileense spits'
Feyenoord heeft volgens Chileense media interesse in de transfervrije spits Christian Bravo uit Chili. Bravo (22) speelde afgelopen seizoen in eigen land voor Universidad Catolica, waar hij vijf keer tot scoren kwam. Eerder kwam hij uit voor het Spaanse Granada, maar daar kreeg hij weinig speeltijd in het eerste elftal. Universidad wil Bravo graag behouden, maar ook de Spaanse promovendus Leganes zou de spits willen inlijven. (Bron: CDF)

Aldus NU.NL

We hebben wel eens eerder in Zuid America gewinkeld. En de tuinman deed het zo slecht noch niet (al waren Graf en Picun dan weer geen grote successen)
 

inhethoekje

Active member
El gardinero, altijd wel een zwak voor gehad, mooie sierlijke speler vond ik dat, niet echt een Feyenoorder ;)

Was ooit op een trainingskamp van Feyenoord hier in de buurt, Zoetebier vond dat El Jardinero te weinig deed tijdens de training,schold de jongen steeds verrot,.
Toen er afgewerkt werd op de goal kreeg hij van El Jardinero vanuit alle standen de ballen om zijn oren.

Heb Zoetebier er toen fijntjes (stond netjes achter de goal en ijzerdraadje) op gewezen dat hij gewoon zijn grote muil moest houden en blij mocht wezen dat hij bij ons mocht keepen en dat hij El Jardinero in het team had.

Overigens vond ik Zoetebier een homo met zijn coltrui onder zijn shirt, maar dit terzijde als zijnde nutteloze informatie.
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
De lijst met Zuid Amerikanen (die ooit gespeeld hebben)

Aruna
Aros
Bahia
Botteghin
Cruz
Donde
Glaucio
Graff
Leonardo
Leonardo II
Magrao
Montoya (Tati)
Pardo
Picun
S?nchez
Somalia (alleen een mooi doelpunt)
Tininho

Eigenlijk weinig succesvol.
 
Laatst bewerkt:

Pieros

Active member
Sanchez was in zijn eerste seizoen toch redelijk succesvol? Ik meen me iets van 16 doelpunten als aanv mid te herinneren..
 

De Wolf

Well-known member
Alleen Cruz en Bahia was wat, hoewel Bahia eerst ook vervloekt werd.
En Leonardo, maar die werd later vervloekt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Graff was te blessure gevoelig. Was verder wel een aardige back in mijn herinnering.
 

Pascallovic

Well-known member
Alleen Cruz en Bahia was wat, hoewel Bahia eerst ook vervloekt werd.
En Leonardo, maar die werd later vervloekt.

Voor mijn gevoel is alles wat na Bahia gekomen is voor die positie niet minder geweest. Ook Bahia vond ik als buitenstaander helemaal niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan