Het grote Feyenoord-opstelling topic

De Wolf

Well-known member
Vroeger hadden we het duo K2. Tegenwoordig hebben we K3, hoewel de kans dat ze samen optreden niet echt groot is.

Als eerste de leider van de groep. Na 9 jaar omzwerven in Liverpool en Istanbul is hij weer terug in Rotterdam. Doelstelling is om die schaal op de Coolsingel boven zijn hoofd te houden

kuyt_dw5mu9pgigwr1p8x2a08udefx.jpg


Nummer twee is Kramer. Vorig seizoen vond hij bij ADO 17 keer het net. Leek naar de zandbak te gaan, maar het werd uiteindelijk toch zijn favoriete club.

aHnBi9kG.jpg


Tot slot Kazim Richards die na een jaar gehuurd te zijn transfervrij werd overgenomen. Laat af en toe mooie dingen zien, heeft ook een keerzijde dat als het tegenzit meer een last is.

Colin+Kazim-Richards.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord is niet voor niets vorig jaar nog veroordeeld als racistische club.
 

Miramar

Well-known member
Kazim moet binnen twee weken wegwezen. Als ie zijn brothers meekrijgt in zijn gezeik ontstaat er een tweespalt in het team.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zit al de hele avond te bedenken wie De Wolf met Die 'A' bedoelt....
 

Shayman

New member
Het zal eerder KEK zijn.
Ook al zal het EKK zijn op het veld zijn maar het lijkt me wel de beste optie inderdaad vanuit de coach gedacht. Toch denk ik dat Kuijt beter een flank kan bestrijken van achteruit of vanaf het middenveld en dan BEK voorin (EKB van l naar r).
 

Fabian

Active member
Jamel opteert trouwens voor 3-5-2... dan hebben we dus EK. Niet dat dit iets betekent overigens.

Ik zit op zijn stoel nu, maar volgens mij was dit zijn idee: Vermeer (Hahn), Van Beek, Botteghin, Kongolo (Van der Heijden), Karsdorp (rechts), Vilhena (links), Vejinovic, El Ahmadi, Kuijt, Elia, Kramer.

Ik kan mij daar wel in vinden gezien het spelersmateriaal dat wij hebben. Kuijt staat dan centraler, meer in de buurt van Kramer. Elia heb je voor de snelheid (de Robben-rol op het WK). En achterin doen je beste verdedigers waar ze goed in zijn.
 
Bovenaan