Ben ik helemaal met je eens! :duim: Met Jamel overigens ook, dat gat met PSV wordt natuurlijk wel veel kleiner dit seizoen.
Kramer hoeft geen aanspeelpunt te zijn. Voorzetten vanaf de zijkant en hij maakt er geheid 15 tot 20. Daar is hij ook voor gehaald, meer niet.
Dan had je dus Te Vrede kunnen houden. Die lukt dat ook wel wanneer die bal voorkomt.
Ik ben voorstander van een spits die iets meer kan. Pelle is ook geen Europese top, maar kan nog een bal vasthouden en het spel verdelen. Kuijt was daar al een kei in die laatste minuten tegen Utrecht. Zet hem daar dan neer.
Leuk een speler die enkel fungeert als eindstation, maar in een flink deel van de wedstrijd en vaak hele wedstrijden speel je dan gewoon met tien man. Dan heb je er niets aan en wekt het alleen maar ergernis.
Ik snap het wel hoor die commentaren afgelopen dinsdag van 'hij heeft er twee gescoord', maar ik heb die jongen ook daadwerkelijk zien voetballen. En dat was gewoon dramatisch. Zijn balaanname is niet goed, zijn passing matig, heeft constant ruzie met de bal en dan speelde hij nog tegen het tweede van VVV/Helmond Sport. Ondanks die makkelijke doelpunten mag ik ondanks het wegzakken van niveau in de Eredivisie toch wel iets meer verwachten van de spits van Feyenoord?