Het grote Feyenoord-opstelling topic

inhethoekje

Active member
Kramer maakt er een stuk of 15 a 20, veel mensen vergeten dat de competitie alweer verder is uitgehold , kom op zeg, deze competitie nemen we toch niet meer serieus of wel dan?
Pelle had nog een beetje weerstand toen hij hier speelde maar zelfs de laatste goede spelers zijn nu vertrokken uit Nederland dus waar hebben we het over.

Kramer maakt er 15 a 20, punt.
 

inhethoekje

Active member
van der Heijden wilt naar het buitenland, niemand zit op hem te wachten en hij tekent maar uit armoe bij ons, Conboy wilt naar het buitenland en traint uit arremoede mee bij een club om zijn conditie op peil te houden en kan weer op hangende pootjes terug naar NEC, Ars wordt topscorer in de Jupiler League en mag naar NAC omdat de Ere Divisie nu al te hoog voor hem gegrepen is.

Hallo, waar hebben we het nog over!
 

inhethoekje

Active member
Clasie traint 3 weken in Engeland en heeft al een blessure omdat hij de trainingsintensiteit niet aankan.

Dat is Nederland, en dan lullen we hier over of Kramer een goede spits is of niet.

Hou toch op zeg, tel je zegeningen met een spits als Kramer, voetballen hoef je nl niet meer te kunnen in Nederland, rechtop blijven staan volstaat en als je er dan af en toe een binnentikt bent je spekkoper.
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord-opstelling topic

Ben ik helemaal met je eens! :duim: Met Jamel overigens ook, dat gat met PSV wordt natuurlijk wel veel kleiner dit seizoen.
Kramer hoeft geen aanspeelpunt te zijn. Voorzetten vanaf de zijkant en hij maakt er geheid 15 tot 20. Daar is hij ook voor gehaald, meer niet.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ben ik helemaal met je eens! :duim: Met Jamel overigens ook, dat gat met PSV wordt natuurlijk wel veel kleiner dit seizoen.
Kramer hoeft geen aanspeelpunt te zijn. Voorzetten vanaf de zijkant en hij maakt er geheid 15 tot 20. Daar is hij ook voor gehaald, meer niet.

Dan had je dus Te Vrede kunnen houden. Die lukt dat ook wel wanneer die bal voorkomt.

Ik ben voorstander van een spits die iets meer kan. Pelle is ook geen Europese top, maar kan nog een bal vasthouden en het spel verdelen. Kuijt was daar al een kei in die laatste minuten tegen Utrecht. Zet hem daar dan neer.

Leuk een speler die enkel fungeert als eindstation, maar in een flink deel van de wedstrijd en vaak hele wedstrijden speel je dan gewoon met tien man. Dan heb je er niets aan en wekt het alleen maar ergernis.

Ik snap het wel hoor die commentaren afgelopen dinsdag van 'hij heeft er twee gescoord', maar ik heb die jongen ook daadwerkelijk zien voetballen. En dat was gewoon dramatisch. Zijn balaanname is niet goed, zijn passing matig, heeft constant ruzie met de bal en dan speelde hij nog tegen het tweede van VVV/Helmond Sport. Ondanks die makkelijke doelpunten mag ik ondanks het wegzakken van niveau in de Eredivisie toch wel iets meer verwachten van de spits van Feyenoord?
 

Jozsef

New member
Zeker. Maar die waren niet haalbaar. Zie oa Guidetti. Dit is wel de Eredivisie waar we over praten.
 

Fabian

Active member
Zeker. Maar die waren niet haalbaar. Zie oa Guidetti. Dit is wel de Eredivisie waar we over praten.

Dat hoor ik iedere keer, maar dan nog kun je iets beters scouten dan Kramer. Of zet daar gewoon Kuijt neer in plaats van dat hij 'nuttig' staat te wezen aan de zijkant.

Dit bewijst gewoon de creatieve armoede van Feyenoord. Iemand dropt de naam Kramer ergens in oktober. Dat blijft sluimeren. Die roep wordt steeds groter uiteindelijk. En vervolgens haalt Feyenoord na veel wikken en wegen Kramer. Dan heb je een beperkt zichtsveld als club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kuyt vond ik ook erg onwennig ogen in de punt. In de vorige periode had hij nog een Kalou om zich heen lopen. Je moet hem het niet aandoen om hem met Toornstra en El Ahmadi in de rug te spelen. Ik denk dat het hele kapstok idee sowieso achterhaalt is met spitsen die het niet kunnen en middenvelders opstellen die er niets mee doen.
 

Jozsef

New member
Dit bewijst gewoon de creatieve armoede van Feyenoord. Iemand dropt de naam Kramer ergens in oktober. Dat blijft sluimeren. Die roep wordt steeds groter uiteindelijk. En vervolgens haalt Feyenoord na veel wikken en wegen Kramer. Dan heb je een beperkt zichtsveld als club.
Dat ze Te Vrede hebben ingeruild voor Kramer valt in mijn ogen absoluut te verdedigen. En onder de streep kost 't je geen vermogen dus waarom de gok niet wagen?
Zoals 't vorig jaar stond (Kazim of Te Vrede) kon echt niet langer, het was Feyenoord onwaardig. Misschien trekt Kramer die lijn door, maar misschien trapt er er wel 15 tot 20 in.
En laat dat nou net zijn wat we vorig jaar misten. Maar goed, mijn punt is nu wel duidelijk.
 

Fabian

Active member
Mijn punt ook en we zullen het niet eens worden. Wellicht in de loop van het seizoen dat we het eens worden.

Ik ben gewoon geen Kramer-fan. Maar als hij er twintig inschiet, zal ik gewoon meejuichen hoor.
 

Susa

New member
Wel goed om te zien dat Bottegin nu eindelijk dan een basisplaats heeft. Gewoon een no nonsense verdediger die sterk is in de duels.

Of zou Jan Arie weer terugkeren ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel goed om te zien dat Bottegin nu eindelijk dan een basisplaats heeft. Gewoon een no nonsense verdediger die sterk is in de duels.

Of zou Jan Arie weer terugkeren ?

Nee dat lijkt mij niet. Van Bronckhorst houdt lang aan spelers vast of ze nou functioneren of niet (Toornstra, Kazim en Van der Heijden). Hakt hij de knoop door en laat de vervanger het zien, dan houdt hij zich er ook wel aan vast.

Het staat momenteel wel aardig. Al vond ik Vejinovic vandaag wel erg slordig spelen en viel het mij vandaag pas echt op dat hij niet echt snel is. Kramer was vandaag verder wel vrij matig in zijn balbehandeling. Dat was vlak na zijn debuut juist verrassend goed. Wel sterk blijft dat hij als een echte spits loopt. Gustafson is voetballend prima, maar moet nog wat meer body ontwikkelen voor de duels.
 

Susa

New member
We mogen niet klagen er worden behoorlijk veel punten behaald.

Zag net dat de wedstrijden 17 en 18 uitwedstrijden zijn in Groningen en Nijmegen. Laten we hopen dat we die goed doorkomen.

El Ahmadi bevalt me trouwens heel goed dit seizoen, samen met Kuyt de leider van dit team.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We mogen niet klagen er worden behoorlijk veel punten behaald.

Zag net dat de wedstrijden 17 en 18 uitwedstrijden zijn in Groningen en Nijmegen. Laten we hopen dat we die goed doorkomen.

El Ahmadi bevalt me trouwens heel goed dit seizoen, samen met Kuyt de leider van dit team.

Klopt, maar ook de concurrentie pakken veel punten. We mogen dit seizoen weinig laten liggen.

Excelsior, FC Groningen en NEC uit, daar mag je geen punten laten liggen als je serieus mee wil gaan doen. Met name FC Groningen en NEC uit zijn normaal gesproken wel struikelpartijen.

El Ahmadi is qua duels inderdaad een aanjager. Rendement is niet altijd tastbaar, maar hij zorgt dat er duels worden gewonnen en is altijd aanspeelbaar (de reden waarom we hem ooit hebben gehaald).
 
Bovenaan