Het grote Feyenoord nieuwstopic

Joost

Well-known member
Het had een ramp kunnen worden als de doeken in de fik waren gevlogen.

Maar het waren toch geïmpregneerde doeken?
 

ALenstra

Well-known member
Etiënne Reijnen volgt Marino Pusic op. Hij komt per direct over van SC Cambuur waar hij als TD werkzaam was.
 

Hankie

Well-known member

10 jaar terug een nieuw stadion willen, nu het 'oude' stadion willen kopen... Opvallende ontwikkeling.
Slaat ook nergens op, of dit is een korte termijnplan om meer slagkracht te krijgen voor een nieuw stadion op een nieuwe plek of binnen de huidige plek.
 

JMD

Well-known member
Vind het ook een vreemde move inderdaad. Ik vind De Kuip een van de mooiste (zo niet het mooiste) stadion van Nederland, maar er zit natuurlijk best wel wat achterstallig onderhoud in. Als je dat stadion koopt (wat flink wat zal kosten) dan draai je daarna op voor al die kosten.
 

Hankie

Well-known member
Vind het ook een vreemde move inderdaad. Ik vind De Kuip een van de mooiste (zo niet het mooiste) stadion van Nederland, maar er zit natuurlijk best wel wat achterstallig onderhoud in. Als je dat stadion koopt (wat flink wat zal kosten) dan draai je daarna op voor al die kosten.
Het onderhoud is zeker een ding en een verbouwing is niet rendabel te krijgen.
 

Hankie

Well-known member
Jep. En ik vraag me ook af waar Feyenoord het geld vandaan gaat halen.
Gaat weinig geld kosten aangezien er een flinke financieringslast op het stadion zit, ivm het mislukken van het stadionplan. Daar zal het eerder omgaan om die goed te herfinancieren zodat de kosten redelijk worden en Feyenoord een grotere plus krijgt bij het exploiteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Willem-van-Hanegem-Portret.png

De Kromme 80 jaar! Hoewel een groot deel van zijn carrière zich voor mijn tijd afspeelde denk ik dat de Kromme de beste Feyenoorder ooit is. In elk geval de leukste en grappigste. Mopperkont met een hart van goud. Op naar de 100 Willem!
 
Bovenaan