Miramar
Well-known member
Haha nou vooruit dan maar.Steijn is vrij.
Haha nou vooruit dan maar.Steijn is vrij.
Alleen bij de Rotterdamse capuchons.Steijn is in de Kuip vast heel populair na wat hij bij Ajax gepresteerd heeft.
Die kunnen niet in de fik vliegen?Het had een ramp kunnen worden als de doeken in de fik waren gevlogen.
Maar het waren toch geïmpregneerde doeken?
Geïmpregneerde met benzine wel..Die kunnen niet in de fik vliegen?
Slaat ook nergens op, of dit is een korte termijnplan om meer slagkracht te krijgen voor een nieuw stadion op een nieuwe plek of binnen de huidige plek.Te Kloese spreekt voornemen Feyenoord uit: 'Willen Kuip kopen, maar is niet eenvoudig'
"Er zitten zo veel fiscale en belastingtechnische consequenties aan vast," aldus directeur Dennis te Kloese. "Het is een goed voornemen, maar makkelijker gezegd dan gedaan."nos.nl
10 jaar terug een nieuw stadion willen, nu het 'oude' stadion willen kopen... Opvallende ontwikkeling.
Het onderhoud is zeker een ding en een verbouwing is niet rendabel te krijgen.Vind het ook een vreemde move inderdaad. Ik vind De Kuip een van de mooiste (zo niet het mooiste) stadion van Nederland, maar er zit natuurlijk best wel wat achterstallig onderhoud in. Als je dat stadion koopt (wat flink wat zal kosten) dan draai je daarna op voor al die kosten.
Gaat weinig geld kosten aangezien er een flinke financieringslast op het stadion zit, ivm het mislukken van het stadionplan. Daar zal het eerder omgaan om die goed te herfinancieren zodat de kosten redelijk worden en Feyenoord een grotere plus krijgt bij het exploiteren.Jep. En ik vraag me ook af waar Feyenoord het geld vandaan gaat halen.