Het grote Feyenoord nieuwstopic

Miramar

Well-known member
Dat laatste verwacht hij dus niet. Wieffer, Timber en een paar achterhoedespelers schijnen ook te vertrekken.
Wat mij verder op viel is dat Arnesen heel goed heeft ingekocht.
Voor die 9 miljoen geleend geld bijzonder goed ingekocht. De redding van de club en de reden van het huidige succes.
 

Hankie

Well-known member
De vraag is ook of PSV dit nog een jaar kan volhouden, die draaien een extreem goed seizoen. Feyenoord draait ook beter dan vorig jaar....

In de jeugd zijn er zeker wat parels, waarvan er een aantal aansluiten en een aantal nog erg jong zijn.
 

Makanaky

Well-known member
Ai doodzonde, hij heeft er ook al wat zware blessures opzitten inmiddels. Benieuwd of hij op z'n 30e nog voetballer is
 

Hankie

Well-known member
De BBC meldt dat Arne Slot een van de kandidaten is om Jürgen Klopp op te volgen in Liverpool.
Daarnaast staat hij op de lijst van Bayern, Barcelona en AC Milan. Mocht het allemaal zo zijn, hoop ik dat het snel rond is en wij ook kunnen gaan doorschakelen. De verwachting is dat de transfersom boven de 10 miljoen zal liggen.
 

Miramar

Well-known member
Daarnaast staat hij op de lijst van Bayern, Barcelona en AC Milan. Mocht het allemaal zo zijn, hoop ik dat het snel rond is en wij ook kunnen gaan doorschakelen. De verwachting is dat de transfersom boven de 10 miljoen zal liggen.
Feyenoord kan vragen wat het wil. Ik zou inzetten op 20 miljoen en tevreden zijn met 15 miljoen.
 

gevegt

Well-known member
Daarnaast staat hij op de lijst van Bayern, Barcelona en AC Milan. Mocht het allemaal zo zijn, hoop ik dat het snel rond is en wij ook kunnen gaan doorschakelen. De verwachting is dat de transfersom boven de 10 miljoen zal liggen.
Rangnick schijnt boven Slot te staan op het lijstje van Bayern.
 
Bovenaan