JMD
Well-known member
En Leo Beenhakker als man op de achtergrondLijkt mij een goede optie, met Arie Haan als mentor.
En Leo Beenhakker als man op de achtergrondLijkt mij een goede optie, met Arie Haan als mentor.
Ik hoorde dat hij langzamerhand achteruit gaat. Geen grapje.En Leo Beenhakker als man op de achtergrond
Het heeft geen reet te maken met roken. Geen aannames doen aub.Ai, dat is balen. Aan de andere kant, de man is 81, rookte jarenlang als een ketter en zag er voor zijn zestigste al niet goed uit...
Roken heeft zowel direct als indirect ontzettend grote invloed op je gezondheid...Het heeft geen reet te maken met roken.
Lul nou niet recht wat krom is.Roken heeft zowel direct als indirect ontzettend grote invloed op je gezondheid...
En ja, dan zou het idd zo kunnen zijn (want ik weet niet waar Don Leo aan lijdt) dat het niet met roken te maken heeft, maar de kans op een eerder overlijden is natuurlijk wel flink groter. (Levensverwachting bij zware rokers ligt 13 jaar lager...)
Liverpool zou zich officieel gemeld hebben bij Feyenoord.De BBC meldt dat Arne Slot een van de kandidaten is om Jürgen Klopp op te volgen in Liverpool.
Samen met van BommelSlot geet bij ESPN aan graag naar Liverpool te willen. Die is dus weg...
Kom maar op met Dirk Kuijt als trainer
Ik vind hem eigenlijk het meest geschikt.Rogier Meijer schijnt ook kandidaat te zijn.
Wel apart, eerder dit seizoen wilden de fans van NEC hem nog wat graag weg hebben.Rogier Meijer schijnt ook kandidaat te zijn.