Hahahaha![]()
Hahaha!
Onder Slot speelde Feyenoord 10 bekerduels. Daarvan waren er 7 een thuisloting, 2 uit en 1 finale op 'neutraal'terrein.
Maar het klopt ook gewoon niet want vorig jaar speelden ze de halve finale tegen FC Groningen en dat was echt Eerste Divisie.
Tsja, dat kon hij niet beïnvloeden natuurlijk. De scheidsrechter beïnvloeden daarentegen lukte hem wel…![]()
Hahaha!
Onder Slot speelde Feyenoord 10 bekerduels. Daarvan waren er 7 een thuisloting, 2 uit en 1 finale op 'neutraal'terrein.
Maar het klopt ook gewoon niet want vorig jaar speelden ze de halve finale tegen FC Groningen en dat was echt Eerste Divisie.
Buitenlandse trainers liggen in Nederland al gauw onder vuur bij de media.Priske zal wel de schuld krijgen van dit verlies, en de media zal morgen weer helemaal los gaan.
Ja, dat hoorde ik afgelopen week ook.Buitenlandse trainers liggen in Nederland al gauw onder vuur bij de media.
Jep. Dat vond men overigens nooit een probleem toen Schmidt er was, maar nu gaat bv Van Hooijdonk (die zelf als eerste Schmidt mee bashte) daar wel vragen over stellen...Buitenlandse trainers liggen in Nederland al gauw onder vuur bij de media.
Dat het xenofobie is lijkt me overdreven, maar het is wel duidelijk dat een aantal media niet zo blij is dat ze geen lijntjes hebben bij de buitenlandse trainers.Ja, dat hoorde ik afgelopen week ook.
Xenofobie in het voetbal.
Xenofobie in de media!Dat het xenofobie is lijkt me overdreven, maar het is wel duidelijk dat een aantal media niet zo blij is dat ze geen lijntjes hebben bij de buitenlandse trainers.
Dat laatste is het vooral volgens mij ja.Dat het xenofobie is lijkt me overdreven, maar het is wel duidelijk dat een aantal media niet zo blij is dat ze geen lijntjes hebben bij de buitenlandse trainers.
Als dat zo is, wat zegt dat dan over die sportjournalisten?Dat laatste is het vooral volgens mij ja.