Hankie
Well-known member
Neuh is al redelijk bekend waar het overgaat en dat is al een publiek geheim.En heren Feyenoorders, al zenuwachtig voor de uitzending van BOOS?
Neuh is al redelijk bekend waar het overgaat en dat is al een publiek geheim.En heren Feyenoorders, al zenuwachtig voor de uitzending van BOOS?
Waar gaat het dan over?Neuh is al redelijk bekend waar het overgaat en dat is al een publiek geheim.
Waar gaat het dan over?
Klopt maar nu is het ook gericht tegen de LBHTI+ beweging en komt Tim hoffman in actie.Die harde kern heeft nog genoeg te vertellen. Sinds 1994 -1996, toen de boeken van Paul van Gageldonk over de hooligans van Feyenoord is er niet zoveel veranderd.
Tja ze kunnen niet tegen veranderingen. Geen nieuw stadion, geen luxe catering maar wel een snuifhok.Klopt maar nu is het ook gericht tegen de LBHTI+ beweging en komt Tim hoffman in actie.
Ja veel oud nieuws en zoals het al jaren bin alle clubs is. Er is werk aan de winkel.Zojuist gekeken naar B.O.O.S. De problemen zijn eigenlijk hetzelfde als in de jaren 80, 90, 00.
Een man of 50 dat de boel verziekt voor de rest. Vijf "leiders" die groepsdruk uitoefenen op de andere 45 die eigenlijk niet durven. Met name de roze Feyenoorders en voorstanders van het nieuwe stadion worden bedreigd.
Ze (de hooligans) willen zelf niet reageren. De politie ook niet. Feyenoord niet. Aboutaleb niet. De verenigingen binnen Feyenoord niet.
Deze 5 zijn oa bevriend met Bijlow en John de Wolf en komen overal binnen.
Jep, het meeste zie je bij veel clubs, maar ern supporter met stadion verbod de sleutel van de kuip geven of als club proberen een rechtszaak van iemand van de harde kern proberen te voorkomen zal je niet bij veel clubs zien.Ja veel oud nieuws en zoals het al jaren bin alle clubs is.
Sleutel van de Kuip is overdreven. Er moet zeker naar de kant van supporterszakrn en SLO gekeken worden.Jep, het meeste zie je bij veel clubs, maar ern supporter met stadion verbod de sleutel van de kuip geven of als club proberen een rechtszaak van iemand van de harde kern proberen te voorkomen zal je niet bij veel clubs zien.
Van dat eerste werd letterlijk meldingemaakt…Sleutel van de Kuip is overdreven. Er moet zeker naar de kant van supporterszakrn en SLO gekeken worden.
Ik las het later inderdaad.....Van dat eerste werd letterlijk meldingemaakt…
De sloten vervangen is te gevaarlijk?Ik las het later inderdaad.....
Zoals wel vaker zie je ironie in mijn post niet.Kan me uit de coronatijd nog herinneren dat er ineens Feyenoord supporters bij het veld stonden tijdens een duel dat Feyenoord voor de competitie speelde. Ook toen werd er al gezegd dat supporters een sleutel hadden.
Idd, het is toch wat gevegt zegt? Vervang de sloten. Als je je huissleutels kwijt bent moet je alle sloten vervangen, dat is dan toch voor een voetbalclub hetzelfde? Tuurlijk kost dat wel even meer als dat je je sloten op je huis moet vervangen, maar met een miljoenenbegroting moet dat echt wel te doen zijn.
In die tijd moesten ze eerst een speler verkopen om überhaupt nieuwe sloten te kunnen kopen....De sloten vervangen is te gevaarlijk?
Het probleem ligt idd dieper. Maar als er nou iets makkelijk te doen is, is het de sloten vervangen en daarna gewoon de sleutels niet meer weggeven. Dat je daarna nog andere problemen hebt is duidelijk.Zoals wel vaker zie je ironie in mijn post niet.
Het probleem ligt veel dieper en wat ik er van heb meegemaakt vanaf de jaren 80 is het alleen maar moeilijker geworden om het op te lossen.
Niet alleen bij Feyenoord, maar bij zo'n beetje bij alle clubs.
Je begrijpt nog steeds niet dat het overdrachtelijk is?Het probleem ligt idd dieper. Maar als er nou iets makkelijk te doen is, is het de sloten vervangen en daarna gewoon de sleutels niet meer weggeven. Dat je daarna nog andere problemen hebt is duidelijk.