Het grote Feyenoord nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Pot heeft in de jaren 80 gewerkt bij Feyenoord. Qua beleid redelijk vergelijkbaar.

Het contrast is wel mooi. John 'keihard werken' de Wolf en dan 'mooie' Cor Pot, die ooit bij Excelsior eens als enige met een hagelwit shirt van het veld kwam na een eerste helft op een door de regen flink bemodderd veld. Waarna de trainer hem toebeet dat hij na rust binnen vijf minuten zo zwart als de kachel moest zijn, anders zou hij gewisseld worden! :heinz:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het contrast is wel mooi. John 'keihard werken' de Wolf en dan 'mooie' Cor Pot, die ooit bij Excelsior eens als enige met een hagelwit shirt van het veld kwam na een eerste helft op een door de regen flink bemodderd veld. Waarna de trainer hem toebeet dat hij na rust binnen vijf minuten zo zwart als de kachel moest zijn, anders zou hij gewisseld worden! :heinz:

Wat een racist, die trainer.
 

Atreides

Well-known member
Ik op zich wel. Advocaat is zonder meer een goede trainer. En wat ik bij hem vooral relaxed vind is dat hij als ??n van de weinige trainers zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Hij lult er niet zo gaar omheen zoals alle trainers van deze tijd wel doen.

Kan ik me voorstellen. Qua interim veruit de beste keuze. Gezien de huidige teringbende zou ik bij redelijk goede resultaten vragen of Dikkie ook in 2020/2021 nog wil coachen. Dat zou Arnesen afdoende tijd moeten geven om de scouting en de jeugdopleiding te herstructureren.
 

Miramar

Well-known member
Die heeft daar toch gewoon behang van? Door het hele huis?
Grapjas. Van 2014 tm 2018 was het kommer en kwel bij de club uit de hoofdstad. Nu zit Feyenoord in een dipje en alle supporters lijden mee. Feyenoord is gewoon een slapende reus qua populariteit.
 

De Wolf

Well-known member
Veronica Inside heeft bevestigd dat Advocaat op verzoek van Feyenoord stopt met werkzaamheden voor de CL. Door de club is het nog niet officieel naar buiten gebracht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Had hij toch gewoon kunnen doen? Is toch een heel ander niveau voetbal.
 

Abubakari

Well-known member
Met je eens hoor, alleen dat onderstreepte stuk niet: Reading was 1 penaltyserie verwijderd van de PL. Denk niet dat je Stam kunt verwijten dat zijn spelers die pingels er niet in schoten.

Waar ben je het niet mee eens dan? Met dat zijn eerste seizoen goed was of dat promotie gemist werd?
 

Batigoal

Well-known member
Tegen VVV thuis en RKC winnen ze gewoon, dus over een dikke week is Advocaat de wonderdokter die de club nodig had en is er een ronkende toekomst met een vol stadion. Het kan gauw verkeren.
 
Bovenaan