Susa
New member
Pot snap ik nog wel, die werkt al jaren met Advocaat … maar de Wolf?
Die kan gaan stappen met die gasten!!
Hebben ze nodig, stukje teambuilding:duim:
Pot snap ik nog wel, die werkt al jaren met Advocaat … maar de Wolf?
Als ze maar geen kaartje gaan leggen.
Zit er nu ?berhaupt nog iemand die niet op adje-interim basis werkt?
Zit er nu ?berhaupt nog iemand die niet op adje-interim basis werkt?
Pot heeft in de jaren 80 gewerkt bij Feyenoord. Qua beleid redelijk vergelijkbaar.
Het contrast is wel mooi. John 'keihard werken' de Wolf en dan 'mooie' Cor Pot, die ooit bij Excelsior eens als enige met een hagelwit shirt van het veld kwam na een eerste helft op een door de regen flink bemodderd veld. Waarna de trainer hem toebeet dat hij na rust binnen vijf minuten zo zwart als de kachel moest zijn, anders zou hij gewisseld worden! :heinz:
Wat een racist, die trainer.
Ik op zich wel. Advocaat is zonder meer een goede trainer. En wat ik bij hem vooral relaxed vind is dat hij als ??n van de weinige trainers zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Hij lult er niet zo gaar omheen zoals alle trainers van deze tijd wel doen.
Volgens mij heeft Miramar ook een tegeltje met die uitspraak boven de schoorsteen hangen.
Grapjas. Van 2014 tm 2018 was het kommer en kwel bij de club uit de hoofdstad. Nu zit Feyenoord in een dipje en alle supporters lijden mee. Feyenoord is gewoon een slapende reus qua populariteit.Die heeft daar toch gewoon behang van? Door het hele huis?
Had hij toch gewoon kunnen doen? Is toch een heel ander niveau voetbal.
Met je eens hoor, alleen dat onderstreepte stuk niet: Reading was 1 penaltyserie verwijderd van de PL. Denk niet dat je Stam kunt verwijten dat zijn spelers die pingels er niet in schoten.
Als ze maar geen kaartje gaan leggen.