Wanneer gaat Van Persie zich eens op zijn trainerscarriere richten? In tegenstelling tot Kuyt zie ik in hem namelijk wel een potentieel toptrainer.
Is hij al begonnen met zijn diploma's te behalen voor het trainersschap?
Op basis waarvan?Wanneer gaat Van Persie zich eens op zijn trainerscarriere richten? In tegenstelling tot Kuyt zie ik in hem namelijk wel een potentieel toptrainer.
Op basis waarvan?
Ok. Maar heeft van Persie ooit aangegeven het trainersvak in te willen?
Het klagen over Feyenoord hoort bij de club.
Ah, vandaar dat je graag ziet dat er behalve tweederangs spelers ook een tweederangs trainer komt zodat je lekker verder kunt mopperen ipv eens vrolijk kunt juichen?
#nietvoorjelol
Bullshit natuurlijk, want met dit materiaal kun je makkelijk 3e of 4e worden en hoor je niet 5 punten te verliezen in Sittard en Emmen. Ik verwacht ook nog gewoon een 3e of 4e plaats.Ah, vandaar dat je graag ziet dat er behalve tweederangs spelers ook een tweederangs trainer komt zodat je lekker verder kunt mopperen ipv eens vrolijk kunt juichen?
#nietvoorjelol
Noem iets, Ten Cate? Rijkaard? Van Marwijk?Dat denk ik ook, maar waarom de lat dan zo laag leggen qua nieuwe trainer? Er is voor Feyenoord toch wel wat beters voorhanden dan Steijn of Fraser?
Iemand die zich wel bewezen heeft.
Ik reageerde op Miramar die Steijn ziet als de man die Feyenoord uit het slop haalt, niet op jou.
Die was er schijnbaar 6 maanden geleden ook niet. Toen kwamen ze ook bij Stam uit. Zie niet wat er nu anders is.
Volgens mij heeft Miramar ook een tegeltje met die uitspraak boven de schoorsteen hangen.Weet ik, maar ik word zo moe van die eeuwig uitgemolken uitspraak van Gerard Cox.
Het klagen over Feyenoord hoort bij de club.