Het grote Feyenoord nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wanneer gaat Van Persie zich eens op zijn trainerscarriere richten? In tegenstelling tot Kuyt zie ik in hem namelijk wel een potentieel toptrainer.
 

stc

Well-known member
Wanneer gaat Van Persie zich eens op zijn trainerscarriere richten? In tegenstelling tot Kuyt zie ik in hem namelijk wel een potentieel toptrainer.

Is hij al begonnen met zijn diploma's te behalen voor het trainersschap?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op basis waarvan?

Gevoel. Ik vind het zeker de laatste jaren top om Van Persie over voetbal te horen praten. Daarnaast is hij iemand waar de jonge generatie zich mee kan identificeren. Hij spreekt hun taal, was ooit het schoffie, maar heeft in de loop der jaren geleerd om een echte prof te zijn en te presteren op het allerhoogste niveau. Ik vond hem in zijn laatste periode bij Feyenoord een echte leider, iemand waar je als jongere speler tegenop kijkt en iemand die een club op een positieve manier kan vertegenwoordigen. Ik denk, als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld iemand als Kuyt, dat iedere jeugdspeler er meer naar uit zou kijken om met hem te werken dan met Kuyt.

Verder zegt het concreet natuurlijk vrij weinig. Iemand als Van Basten heeft een vergelijkbaar profiel, maar heeft het helaas nooit echt waar kunnen maken als trainer.
 

Abubakari

Well-known member
Het klagen over Feyenoord hoort bij de club.

Ah, vandaar dat je graag ziet dat er behalve tweederangs spelers ook een tweederangs trainer komt zodat je lekker verder kunt mopperen ipv eens vrolijk kunt juichen?
#nietvoorjelol
 
Laatst bewerkt:

Miramar

Well-known member
Ah, vandaar dat je graag ziet dat er behalve tweederangs spelers ook een tweederangs trainer komt zodat je lekker verder kunt mopperen ipv eens vrolijk kunt juichen?
#nietvoorjelol
Bullshit natuurlijk, want met dit materiaal kun je makkelijk 3e of 4e worden en hoor je niet 5 punten te verliezen in Sittard en Emmen. Ik verwacht ook nog gewoon een 3e of 4e plaats.
 

Abubakari

Well-known member
Dat denk ik ook, maar waarom de lat dan zo laag leggen qua nieuwe trainer? Er is voor Feyenoord toch wel wat beters voorhanden dan Steijn of Fraser?
 
Bovenaan